اجرای پروژه های آموزشی و پروژه مهر در اولویت اصلی شورای آموزش و پرورش میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با اشاره به وضعیت جاری و کمبود  اعتبارات گفت: این امر نباید مانع اجرای پروژه های مهر و آموزشی باشد و همچنین نباید در این خصوص منتظر ابلاغ اعتبار باشیم بلکه باید از تمامی امکانات و داشته های خود برای پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی قدم برداریم  و به امید خدا  تامین اعتبار خواهد شد.

وی از مدیر آموزش و پرورش میانه و همکاران وی، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در راستای برگزاری ششمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان میانه واقع در تهران که سبب جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک برای تجهیز و تامین امکانات مدارس شهرستان شد تقدیر نمود.

مشایخی، شورای آموزش و پرورش را یکی از مهمترین شورای اصلی شهرستان عنوان نمود که با استفاده از  پتانسیل اعضای جلسه، ضمن اجرای تمامی برنامه ها به صورت ابلاغی و بخشنامه ای نسبت به همکاری و استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها نیز اقدام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه مدیر آموزش و پرورش عضو کمیته بحران می باشند مدیران مدارس نیز باید بعنوان مدیران بحران واحدهای آموزشی با آمادگی کامل برای حفظ وضع موجود و همچنین در شرایط سخت و بحرانی تاکید کرد.

احداث مدرسه ۶ کلاسه شهرک امام (ره)و تشکیل جلسه ای برای بررسی و حل مشکل هنرستان کار و دانش رازی با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه میانه، شهرداری وشورای شهر و آموزش و پرورش از مهمترین تصمیمات جلسه بود. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *