رضا علیزاده به‌عنوان نماینده معین اهر و هریس انتخاب شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمدحسین فرهنگی با اشاره به انتخاب نماینده معین مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس دهم، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که بین نمایندگان آذربایجان شرقی شامگاه روز دوشنبه انجام شد با بررسی موقعیت‌های گزینه‌های نمایندگی معین مردم شهرستان‌های اهر و هریس، نظر اکثریت جمع حاضر انتخاب نماینده مردم ورزقان و خاروانا بود.

وی افزود: برای انتخاب رضا علیزاده به‌عنوان نماینده معین شهرستان‌های اهر و هریس علاوه بر نمایندگان استان از مسئولان شهرستان‌های این حوزه نیز مشورت گرفته بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه انتخاب نماینده معین اهر و هریس در مجمع نمایندگان استان به چه نحوی صورت گرفته است، یادآور شد: به‌صورت تفاهم نهایی که بین مسئولان استانی، شهرستان‌های اهر و هریس و مجمع نمایندگان نماینده مردم ورزقان به این سمت انتخاب‌شده‌اند و اصل تفاهم بین مسئولان و نمایندگان است.

وی بابیان اینکه در انتخاب نماینده معین اهر و هریس تفاهم منعقدشده است، خاطرنشان کرد: نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس جایگاه اصلی و قانونی ندارد.

 پیش‌ازاین نماینده مردم ورزقان و خاروانا از انتخاب رضا علیزاده به‌عنوان نماینده معین اهر و هریس در مجلس خبر داده بود و اکنون رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی صحت این خبر را تأیید کرد.

همچنین به علت فوت محمدعلی حسین زاده، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس با تصمیم اکثریت مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به‌عنوان نماینده معین مراغه و عجب‌شیر انتخاب‌شده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *