تصادف در جاده اهر بالگرد اورژانس را به محل حادثه کشاند+ عکس

به گزارش میانا به نقل از فارس، روزبه رجائی غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: ظهر روز گذشته در جاده تبریز – اهر، کیلومتر ۱۰ طویقون به‌سمت خواجه، برخورد سه دستگاه خودرو پژو، سمند و پیکان‌وانت به اپراتوری اورژانس ۱۱۵ شهرستان هریس اعلام شد.

وی ادامه داد: با گزارش حادثه تصادف و اعلام اینکه تعداد مصدومان زیاد است همزمان اپراتوری شهرستان هریس، بالگرد اورژانس هوائی را به محل حادثه فرا خواند.

رجائی ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خواجه، سرند، شیخ رجب و ینگجه به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و رسیدن بالگرد اورژانس هوائی، ۵ مصدوم حادثه توسط آمبولانس‌های شهرستان هریس و ۳ مصدوم توسط بالگرد اورژانس هوائی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در بروز حوادث، ضمن اطمینان از وجود مصدومان و تعداد صحیح آنها، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته شود، در برخی موارد نیروهای امدادی به صحنه های حوادثی اعزام می‌شوند که مصدوم ندارند و منجر به اتلاف زمان نیروهای امدادی برای اعزام به حوادثی می‌شود که نیاز به خدمات امدادی دارند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *