اعطای مرخصی به زندانیان میانه به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  با حضور امامی، دادستان  شهرستان میانه و اعضای شورای طبقه بندی زندان و در اجرای دستورالعمل رئیس محترم قوه قضائیه در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری و اعطای تسهیلات عید سعید فطر و ماه مبارک رمضان و همچنین لیالی قدر، به یک سوم از مددجویان حائز شرایط، مرخصی، مرخصی پایان حبس و آزادی مشروط اعطا گردید .

سعید امامی دادستان عمومی و انقلاب میانه در این رابطه گفت: در اجرای دستورالعمل قضائی برای اعطای تسهیلات عید سعید فطر و ماه مبارک رمضان و لیالی قدر  بیش از  یک سوم از  از مددجویان حائز شرایط، عید سعید فطر  را در کنار خانواده خود بسر می برند و این امر هدیه ای بود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، از سوی مسئولین امر به خانواده زندانیان اعطاء کردند .

دادستان میانه در جمع مددجویان افزود:  صبر و تحمل در برابر مشکلات زندگی یکی از کارهای بزرگ می باشدکه در مسیر حرکت و طی این مشکلات  هیچ گاه از یاد خدا غافل نشوید که یاد خدا موجب آرامش دلها می گردد .

وی خطاب به زندانیان گفت: بعد از آزادی از زندان باید به فکر ادامه مسیر درست زندگی خود باشید و از کجی ها و انحرافات دوری نمائید و خداوند نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود تا موفق و پیروز شوید.

حسن سلیمانی  رئیس زندان میانه نیز ضمن تبریک عید سعید فطر به کلیه حضار ،  از  حسن توجهات دستگاه قضائی شهرستان و دادستان محترم شهرستان به دلیل  اعطای مرخصی به زندانیان و حسن توجه آنها به این زندان  تقدیر و تشکر نمود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *