اسرائیل عصاره کفر، ترروریسم و جنایت و ناامنی در جهان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع شرکت کنندگان محفل قرآنی سپاه ناحیه با بیان اینکه رژیم اسرائیل به زور و با پشتیبانی آمریکا نزدیک ۷۰ سال است که سرزمین فلسطین را مورد اشغال قرار داده است و آن را متعلق به خود می داند، گفت: با بررسی تاریخ این سرزمین معلوم می شود که در هیچ مقطعی از تاریخ، پیشینه حضور صهیونیسم در فلسطین وجود نداشته است.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد، اسرائیل را عصاره کفر، تروریسم، جنایت و ناامنی در منطقه و جهان عنوان کرد و افزود: هر کجای دنیا و هر گروه تروریستی جنایتی مرتکب می شود با پشتیبانی اسرائیل و چراغ سبز آمریکاست.

   وی انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را یکی از تصمیمات بنیادین امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این روز، محدود به مبارزه با غاصبان قدس نیست بلکه روز مبارزه کل مستضعفین جهان با کل مستکبران است. حمایت از فلسطین بهانه ای برای حمایت از مستضعفان کل عالم است و سقوط اسرائیل، سرآغازی خواهد بود برای سقوط و نابودی استکبار جهانی.

   امیرنژاد روز قدس را روز وحدت امت اسلامی و نمایش قدرت نرم ملت مسلمان جهان دانست و بر لزوم زنده نگه داشتن این روز و حضور گسترده مردمی در آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *