شبکه توزیع برق میانه یکی از پایدارترین شبکه های برق رسانی در سطح استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در نشستی با مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان آذربایجان شرقی، اجرای روشنایی معابر ورودی شهر میانه از سمت ترک،دانشکده فنی مهندسی، خیابان خاتم الاانبیاء تا خیابان ۶۵ متری پاسداران و اتصال آن به انتهای شهرک اندیشه،  اصلاح روشنایی خیابان راه آهن و شهرک ولیعصر و افزایش چراغهای لاک پشتی بلوار زینبیه را از ضرورتهای شهرستان در امور برق عنوان کرد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: در سال جاری برق رسانی به ۵ روستای شهرستان و احداث ساختمان اداری امور برق شهر ترک به اجرا می رسد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این جلسه گفت: شبکه توزیع برق شهرستان میانه یکی از پایدارترین شبکه ها به لحاظ برق رسانی و کاهش قطعی در سطح استان است.
یوسف سرافراز از تعمیرات اساسی ۹۰ درصد پست های برق این شهرستان و توسعه ۲۸ کیلومتری شبکه توزیع برق از ابتدای مهر ماه سال گذشته تاکنون خبرداد.
در این جلسه مقررشد مدیرعامل شرکت توزیع برق نیز مساعدت لازم در خصوص تامین برق چراغهای خیابان ابتدای محور میانه –زنجان تا پلیس راه تقاطع نیک آباد کوه در مسیر میانه – میاندوآب و سایر تقاطع های خطرناک را انجام دهند و نیز در مورد ضرورتهای شهرستان توافقات لازم معمول گردید.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. اکنون جاده میانه تا آچاچی پرخطرترین مسیرهاست و لازم است به چراغهای لاک پشتی تجهیز گردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *