حضور مهدی انصاری شناگر میانه ای در مسابقات شنای آزاد ملی مجارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسابقات آزاد ملی مجارستان از ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد شناگردان ایران در این مسابقات هستند و کادرفنی تیم ملی شنا ایران نیز شامل عباسعلی کشتکار (سرمربی) و خشایار حضرتی (مربی) است.رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تمام شناگران حاضر در مسابقات انتخابی المپیک به کسب سهمیه امیدوار هستند و انگیزه آنها اتفاق بسیار مهمی است.

محسن رضوانی گفت: شناگران ایران اردو بسیار خوبی را در مجارستان پشت سر گذاشتند و شب گذشته راهی بوداپست شدند تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند.

وی ادامه داد: روزی ۲ مرتبه با مربیان تیم های ملی گفت و گو می کنم و به خوبی می دانم ورزشکاران ایران کار مهمی در پیش رو خواهند داشت. رییس فدراسیون شنا، گفت: شنا با تمام ورزش ها متفاوت است و برای گرفتن سهمیه در این رشته راه سختی در پیش رو خواهیم داشت.

خوشبختانه ورزشکاران ایران به جایی رسیدند که همه به گرفتن سهمیه امیدوارم هستند و این تفکر بسیار برای فدراسیون اهمیت دارد. وی تصریح کرد: ورزشکاران اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک بسیار جوان هستند و با این وجود در ۲ رشته شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم.وی اظهار کرد: اگر بخواهیم روزی در المپیک مطرح باشیم باید در دو رشته شنا و دوومیدانی مدال کسب کنیم. برای موفقیت در المپیک بعدی باید از همین حالا به صورت جدی کار خود را آغاز کنیم.

رضوانی خاطرنشان کرد: در طول مدت حضورم در شنا جوانگرایی خوبی انجام داده و مطمئن باشید هرکسی که جای من را بگیرد، بسیار راحت تر از من کار خواهد کرد.

وی در خصوص راهکار های خود برای موفقیت بیشتر شنا، گفت: باید به جایی برسیم که تمام اقشار جامعه بتوانند از استخر استفاده کنند و آن زمان می توانیم در خصوص موفقیت های بزرگتر صحبت کنیم. یکی از مهمترین راه ها برای رسیدن به موفقیت در شنا همکاری نزدیک وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون شنا است.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *