ماشین‌سازی باید از بلاتکلیفی خارج شود

به گزارش میانا به نقل از فارس، زهرا ساعی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: گروه صنعتی ماشین‌سازی به عنوان یک صنعت مادر و مولد برای ما بسیار حایز اهمیت بوده و در پی نامه‌ای که به ریاست جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت ماشین‌سازی تبریز نوشته شد، جلسه‌ای نیز با مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی داشتم تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی واحدهای تولیدی دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود و ماشین‌سازی تبریز نیز از این اصل مستثنی نیست، ولی انتظار ما این است که هر چه زودتر این کارخانه عظیم و با سابقه و کارگران زحمت‌‌کش تعیین تکلیف شده و از بلاتکلیفی خارج شود.

ساعی با تاکید بر حفظ کاربری این مجتمع با سابقه کشور‌ اضافه کرد: مسؤولان سازمان خصوصی وعده دادند تا مشکل ماشین‌سازی حل شده و هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شود و ما نیز نظارت خواهیم کرد تا این شرکت در صورت واگذاری نیز در حوزه ماشین‌سازی فعالیت کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز کرد: حل مشکل ماشین‌سازی تبریز و کارگران آن یکی از دغدغه‌های ما بوده و تا حصول نتیجه دست از پیگیری بر نخواهیم داشت، امیدواریم با تدبیر و حمایت‌های دولت این مشکل هر چه زودتر حل گردد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *