اعضای شورای تامین شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان میانه دیدار کردند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فرماندارویژه شهرستان میانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضائیه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر فیض و برکت رمضان  به شخصیت والای شهید بهشتی  اشاره کرد وگفت: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدمظلوم دکتر بهشتی و یاران امام (ره) که با نثار خون پاک خویش ، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

حمید شکری همچنین از خدمات ارزنده دستگاه قضایی شهرستان در حل  و فصل مشکلات پروژه مسکن مهر و همچنین  موانع موجود بر سر مجموعه های تولیدی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دادگستری شهرستان میانه نیز از دستگاه قضایی به عنوان پیشانی شهرستان و موفقیت آن را در سایه همدلی و رهنمود های مدیریت شهرستان عنوان کرد و افزود: تمامی تلاش ما و همکاران عینیت بخشیدن به همکاری های سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در راه خدمت به مردم در چارچوب قوانین است.

حبیب قنبرزاده ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های نیروی انتظامی در راه افزایش نظم و امنیت جامعه، اظهار کرد: افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نظام و تشکیلات قضایی  نیازمند هم افزایی تمامی نهادها و تشکیلات دولتی شهرستان است.

سعید کشاورز امامی دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان میانه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه وظیفه دستگاه قضایی، گره گشایی از کار مردم در کنار دولتمردان است، افزود: پیشگیری از جرائم  و درگیری های ذهنی و تنش ها در جامعه نیازمند مدیریت کارآمد و حضور میدانی مسئولین در صحنه مشکلات است.

در این دیدارها با اهدای لوحی از سوی معاونت استانداروفرمانداری ویژه شهرستان میانه از خدمات ارزنده رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۲۶۱۱ ۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۲۶۲۸(۰) ۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۳۹۰۴ ۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۴۱۵۸ ۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۴۲۱۳ ۲۰۱۶۰۶۲۲_۱۲۵۹۵۰(۰)

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *