جلسه هماهنگی روز قدس، لیالی قدر و هفت تیر در شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی روز قدس، لیالی قدر و هفت تیر با بیان اینکه بسیاری از برنامه های نظام به طور معمول با مشارکت آحاد مردم برگزار می شود تاکید کرد: باید برای پررونق کردن تمامی برنامه هایکشور جلسات هماهنگی تشکیل شده و باید با هماهنگی بیشتر زمینه را برای حضور هر چه باشکوه مردم در مراسمات مختلف ملی، مذهبی، سیاسی و دیگر امور فراهم آوریم .

وی با توجه به شرایط کنونی جامعه و هجمه های مختلف، تمامی مراسمات جامعه اسلامی ایران را مورد رصد دشمنان نظام عنوان کرده افزود: اطلاع رسانی، تبلیغ و فرهنگ سازی می تواند زمینه حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه های مورد نیاز را فراهم آورد. 

مشایخی روز جهانی قدس و راهپیمایی پرشکوه آن با حضور حداکثری مردم را پاسخی محکم به توطئه ها و ترفندهای دشمنان نظام عنوان کرده افزود: شرکت در این مراسم و دیگر مراسمات ملی و مذهبی ادای دین در قبال شهدا و امام شهدا و پایبندی به انقلاب و استمرار آن است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه خواستار انتظام بخشی بیشتر و متحد کردن صفوف راهپیمایان شده افزود: اطلاع رسانی در نماز جمعه فردا برای مراسمات آتی از جمله روز قدس، عید متوفیان و لیالی قدر و نصب اطلاعیه در سطح شهر لازم و ضروری است .

وی بر آمادگی ادارات خدمات رسان در روز جهانی قدس و عید فطر تاکید کرده افزود: برپایی ایستگاه نقاشی در ابتدا و انتهای مسیر راهپیمایی روز قدس از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش مورد انتظار است.   

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *