مترو تبریز تا پایان شهریور امسال در ایستگاه میدان‌ ساعت

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از دو پروژه احداث ایستگاه مترو در میدان ساعت و میدان شهید بهشتی، اظهار داشت: پروژه مترو در دوسال گذشته، همگام با تامین واگن‌ها، در حوزه‌های تملک، احداث و تجهیز ایستگاه‌ها نیز به پیشرفت‌های ارزشمندی رسیده است.

وی ادامه داد: مصمم هستیم که در کمترین زمان ممکن، حرکت واگن‌های خط یک را در محدوده مرکزی شهر محقق کنیم.

شهردار تبریز اضافه کرد: در این راستا، مدیران و مجریان پروژه ایستگاه میدان ساعت، متعهد شده‌اند تا پایان شهریور سال جاری، ایستگاه را تکمیل کنند.

وی اظهار داشت: شاهد تلاش بی‌وقفه کارگران و مهندسان و مجریان پروژه در عمق زمین هستیم و از همین رو، با تزریقات مالی لازم، وعده عنوان شده قطعاً محقق شدنی است و در همین موعد مقرر شاهد پایان ایستگاه میدان ساعت خواهیم بود.

نجفی به اقدامات شهرداری در خصوص پروژه قطار شهری اشاره و خاطرنشان کرد: در ۱۰ سال منتهی به سال ۹۲، کل هزینه‌ای که شهرداری صرف پروژه قطار شهری کرده بود، ۲۱۸ میلیارد تومان بوده با این حال، از سال ۹۲، ۵۳۰ میلیارد تومان صرف این پروژه شده است.

وی همچنین در این بازدید، از تلاش کارگران و مدیران پروژه قدردانی کرد.

در این بازدید، معاون عمرانی استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز نیز حضور داشتند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *