تعداد ۱۰۸ روستا ار ۴۰۰ روستای شهرستان میانه تحت پوشش شبکه آبرسانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در نشست بررسی پروژه های آب رسانی روستایی شهرستان میانه  با حضور مدیر کل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی افزود: در سال جاری با افزایش مشارکت مردم سعی در افزایش روستاهای تحت پوشش این شبکه خواهیم داشت.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال جاری با اختصاص اعتبار  33 میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال، پروژه مجتمع آب رسانی به روستاهای کرامه، آوینلیق  در سال جاری به پایان خواهد رسید افزود: مراحل ساخت  پروژه آب رسانی اوچ تپه نیز از محل همین اعتبار به اجرا می رسد.

علی صمد نژاد اظهارکرد: از ابتدای سال ۹۵ به میزان ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ساخت و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب شهرستان میانه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وسعت و تعداد روستاهای شهرستان میانه که بیشترین آمار استانی را نیز به خود اختصاص داده است، افزود : در صورت افزایش اعتبارات پروژه های بهره برداری و نگهداری تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، اعتبار ملی و استانی نیز به تناسب آن سه برابر افزایش خواهد داشت.

صمدنژاد  از واگذاری ۷ دستگاه کلر زنی به آب و فاضلاب روستایی شهرستان میانه به منظور افزایش سطح کیفی آب مصرفی روستاییان تحت پوشش خبر داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *