صبر و استقامت لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی/ عملکرد وزارت ارشاد اسلامی تاسف بار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میانا، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین حامدی امام جمعه میانه در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی امروز ۲۱ خرداد در جمع پرشور روزه‌داران نمازگزار در محل مسجد جامع این شهر با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان در طلب مغفرت و بخشودگی گناهان و خودسازی انسان، افزود: نفس انسان همواره به دنبال معصیت است و عاقبت‌به‌خیری و دوری از گناه در سایه صبر و ایستادگی به دست خواهد آمد.

 

امام‌جمعه حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را نیز نیازمند صبر و استقامت از سوی تمامی آحاد جامعه در مقابل زیاده‌خواهی و فشارهای استکبار جهانی عنوان کرد.

 

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است با اشاره بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس دهم، افزود: تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی و تلاش در تعمیق فرهنگ اسلامی و ولنگاری‌های فرهنگی در این راستا

 

خطیب جمعه میانه با اشاره به پروژه هویت زدایی در نسل جوان امروز نسبت آداب و سنن و مذهب از سوی دشمنان و ضعف دستگاه‌های فرهنگی متولی در مقابله با آن کشور جمهوری اسلامی ایران را نیازمند یک انقلاب فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: بی‌اطلاع متولیان فرهنگی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد اکران یک فیلم سینمایی هنجارشکن نمونه از این موضوع و باعث تأسف است.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه و جهان، گفت: آتش بیاران معرکه جنگ و کشتار، امروز به‌عنوان میانجی در نشست‌ها و گفتگوهای بی‌نتیجه بی کشورهای حامی مدافع آنان پیش‌قدم می‌شوند.

 

حامدی بسنده کردن به مذاکرات صلح در راستای حل مشکلات فلسطین و سوریه و سایر کشورهای مسلمان درگیر با استکبار جهانی را بی‌فایده عنوان و تنها راه خروج از وضعیت موجود و دست‌یابی به پیروزی را مقاومت و استقامت بر سر ارزش‌ها و پیروی از دستورات الهی در جهاد با شرک و کفر عنوان کرد.

 

وی حمایت‌های مالی عربستان از سازمان ملل در کمک‌رسانی به برخی کشورهای فقیر و نیازمند را تنها بهانه‌ای برای سرپوش گذاشتن به جنایات و خارج کردن اسم این کشور از لیست حامیان تروریست عنوان کرد.

 

خطیب جمعه میانه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حکومت جهانی به‌وسیله بندگان صالح خداوند است، اظهار داشت: حرکت جهاد و خودکفایی در بخش مختلف بخصوص در بحث کشاورزی باید هرچه سریع‌تر محقق و مشکلات این حوزه از طریق متولیان امر مرتفع گردد.

 

وی نظارت بر نحوه تولید و فروش محصولات کشاورزی و کنترل بازار و برچیدن بازار دلالی را ازجمله مهم‌ترین وظایف دستگاه‌ها و مسئولان متولی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در فصول مختلف سال و در ایام مناسبتی شاهد افزایش نجومی قیمت‌های محصولات هستیم که مقارن با آموزه‌های دینی ما مسلمانان نیست.

 

حجت‌الاسلام حامدی احساس وظیفه و مسئولیت در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی را وظایف آحاد جامعه عنوان کرد و بر لزوم عمل و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) و وصایای امام راحل (ره) در این راه تأکید کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *