عملیات گازرسانی به ۳۹ روستای کلیبر در حال اجراست

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، ولی الله دینی در سفر دو روزه، هیئت مدیره و هئیت رئیسه شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی به منطقه ارسباران آخرین وضعیت گازرسانی و خدمات دهی به مشترکان شهرستان کلیبر مورد بررسی و با فرماندار و امام جمعه کلیبر دیدار به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان کلیبر گفت: سیاست‌های وزارت نفت در توسعه گازرسانی مبتنی بر چهار شاخص برخورداری شهری، روستایی، سردسیر بودن و جنگلی بودن منطقه است که کلیبر حائز این شرایط است.

وی یکی از اهداف شرکت گاز استان را توسعه گازرسانی به مناطق جنگلی به منظور حفاظت از جنگل‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در همین زمینه هم اکنون ۳۹ روستای کلیبر در دست اجرا بوده و ۴۲ روستای دیگر در دست بررسی و پیمان‌سپاری است.

وی اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای کلیبر در سال گذشته بیش از ۵۳ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام گرفته و ۱۰ روستا با یک هزار و ۱۱۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

دینی گفت: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یا بیش از ۱۰۰ نفر جمعیت بر اساس بند « ق » تبصره ۲ قانون بودجه تا پایان سال ۹۶ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *