اطلاعیه ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، خرداد ماه سال ۱۳۶۸ یکی از اندوه بارترین و در عین حال یکی از پرشکوه ترین ایامی است که ملت مسلمان ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خود دیده است. در این ماه از یک سو رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ملکوت اعلی پیوست و عالمی را در غم ارتحال خود سوگوار کرد و از سوی دیگر، بزرگ مردی از سلاله پاک پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) به رهبری و زعامت عظیم ترین انقلاب تاریخ معاصر برگزیده شد. این دو حادثه موجب شد تا خرداد ماه برای همیشه از یک جایگاه خاصی در تاریخ ایران اسلامی برخوردار باشد و موجب امید و دلگرمی دوستان انقلاب و ملت ایران و یأس و ناامیدی دشمنان را فرهم آورد.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره این روز بر همه مسلمانان لازم و تکریم شعائر الهی است به همین منظور هم زمان با سراسر کشور مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۱۴ خرداد با قرائت قرآن و مداحی و سخنرانی توسط امام جمعه محترم در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و امت حزب الله و دلدادگان و عاشقان امام خمینی(ره) در این مراسم پیمان مجدد با مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ارزشها و دست آوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *