همایش یکروزه شورای بسیج در شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  مسئول دفتر راهبردی سپاه عاشورا در جمع شورای بسیج میانه حل مشکلات را در گرو بررسی دقیق جوانب مشکل و سپس ارائه راهکار سازنده دانست و گفت: باید هر قشری در صنف خود، وضعیت فرهنگی اجتماعی را برآورد کرده، فرصتها، تهدیات و آسیبها شناخته شوند و با احصا و اولویت بندی مشکلات، راهکارهای مناسب ارئه شده و باخوردهای لازم اخذ گردند.

   سیدتقی طاها یکی از مشکلات جامعه اسلامی کنونی را مشکل انحراف در پوشش دانست و گفت: غربی ها بع از تجزیه و تحلیل ددقیق، ۶۰۰ نوع مانتو برای غیر اسلامی برای سلیقه ها و ذائقه های مختلف زنان ما تولید کرده اند، اما ما درباره چادر و حجاب اسلامی برنامه ای نداریم.

   وی تعهد و عمق نگری را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برای رفع مشکلات بایستی پس از ارائه راهکارهای مناسب، موانع اجرایی آن را رفع کرده و دستگاه های مرتبط را ملزم به همکاری نماییم و پس از اجرا میزان اثربخشی آن را سنجیده و در صورت نیاز برنامه های ارائه شده مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.

   جعفر غیابی فرمانده سپاه میانه نیز در این همایش بزرگترین مشکل جوانان شهرستان میانه را بیکاری عنوان کردد و بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات بومی جهت رفع این معضل تاکید کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *