فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ورزقان معرفی شد

به گزارش میانا به نقل از آوای ورزقان، ظهر روز شنبه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورزقان با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه ورزقان و با حضور سرهنگ ردکا معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی برگزار و سرهنگ قاسم نظری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ورزقان معرفی گردید.

امام جمعه ورزقان در این مراسم وظیفه نیروی انتظامی را در تامین امنیت بسیار دشوار دانست و افزود: امنیت اولین فاکتور و مهم‌ترین مسئله حیات جامعه بشری است.

وی گفت: با وجود اینکه شهرستان ورزقان به لحاظ میزان جمعیت نسبت به شهرستان‌های دیگر از جمعیت کمتری برخوردار است؛ به لحاظ برقرای امنیت شرایط بسیار پیچیده‌ای دارد که سرهنگ توحید فارسی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان در طول دو سال گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است.

صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان نیز در این جلسه تمکین و مطیع قانون بودن را یکی از عوامل مهم در توسعه و برقرای امنیت برشمرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برقراری امنیت در ورزقان پیچیدگی‌های خاص به خود را دارد، خاطر نشان کرد: امنیت موجود در شهرستان نشانگر تلاش تک تک همکاران ما در نیروی انتظامی شهرستان است.

سرهنگ ردکا تصریح کرد: باید اقتدار و قاطعیت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و بستری مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم نمایم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *