اولین یادواره شهدای نظم و امنیت به میزبانی شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سردار حسنخانی فرماندار نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در اولین یادواره منطقه ای شهدای نظم و امنیت که به میزبانی میانه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به این موضوع که عاقبت بخیری انسان در شهادت و بهای آن در رسیدن به بهشت است، افزود: صبر و شکیبایی خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بی مثال و در تاریخ تکرار نشدنی است.

سردار حسنخانی قدرت و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان را مدیون فرهنگ شهادت و ایثارگری های جوانان پیرو راه ولایت و رهبری عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه قیمت خون شهدا در حفظ انقلاب و اسلام است، افزود: تمامی تلاش دشمنان و استکبار جهانی در حذف معنا و مفهموم ولایت در میان نسل امروز و فاصله انداختن بین آرمان ها و ارزش های مقدس نظام اسلامی در بین جوانان است.

وی همچنین امنیت و آسایش کشور را در سایه رشادت های نیروی های مقاومت و مدافعان حرم در فرا سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: نیروی های نظامی و انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچگاه اجازه دست اندازی و عدول از خطوط قرمز نظام و انقلاب و تمامیت ارزی و استقلال و آزادی کشور را به هیچ احدی نخواهند داد.

حسنخانی با اشاره به تقدیم  ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی به جمهوری اسلامی ایران  ونظام و انقلاب، افزود: استان آذربایجان شرقی مفتخر است به تعداد ۸۱۴  نفر شهید از این میزان سهیم باشد.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۸۷ یادواره ای مختص شهدای نیروی انتظامی در استان برگزار نشده بود و  اولین یادواره منطقه ای بعد از سالیان طولانی به میزبانی شهرستان میانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه انتشار پیام رسای ایثار و شهادت به نسل امروزی را اصلی ترین هدف برگزاری یادواره های شهدا عنوان کرد و افزود: تصمیم بر شرکت جهاد آزادی به منزله آزادی از دوزخ جهنم است، که هم اکنون این  روحیه و نیت در بین جوانان ما موج میزند.

امام جمعه میانه با بیان اینکه امنیت در کشور مدیون رشادت های نیروی نظامی و انتظامی در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: خنثی شدن توطءه های دشمنان و ایجاد نظم و امنیت در صحنه های مهم و حساسی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و تعطیلات نوروزی از جمله اقدامات قابل تقدیر و ستایش نیروی انتظامی است.

حامدی، هدف حکومت اسلامی و تقدیم شهدای والا مقام در راه نظام و انقلاب را برقراری امنیت برشمرد و خاطرنشان کرد:  در مملکت امام زمان(عج)  زیر پا گذاشتن فرامین الهی جایز نیست و باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی در مقابل بی حجابی ها و هنجار شکنی ها برخورد شود.

وی اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر و طرح امنیت اخلاقی را از جمله وظایف اصلی نیروهای انتظامی برشمرد و تصریح کرد: هر گونه کارشکنی و مخالفت در این به منزله حرکت در مسیر خواست و برنامه های دشمنان است و همه مسوولان نظام باید از این اقدامات حمایت بی چون و چرا و همه جانبه داشته باشند.

در این همایش از خانواده های ۲۲ شهید شهرستان میانه،۶ شهید بستان آباد،۲ شهید هشترود، و یک شهید نیروی انتظامی چارویماق تجلیل خواهد شد لازم به ذکر است در این یادواره از خانواده شهید اسماعیل کریمی مدافع حرم هشترود نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۰۲۴۳۵ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۰۲۴۴۲ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۰۳۳۴۲ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۰۳۳۵۷ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۰۳۷۴۲ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۷۰۴ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۷۰۹ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۷۲۶ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۷۴۵ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۹۳۱ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۱۹۳۶ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۳۲۵۹ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۵۵۰۱ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۵۵۰۶ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۵۵۲۵ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۵۵۲۶ ۲۰۱۶۰۵۱۹_۱۱۵۵۳۵

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *