مردان مردی که دیده نمی شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، تصویری که هنوزچنددقیقه ازانتشارش درخروجی ایسنانگذشته بودکه فضای مجازی راتحت تاثیرخودقرارداده وپلیس رابه فکرتقدیرازاین سربازمهربان انداخت.

استواردوم وظیفه "سعیداسماعیلی" اماخیلی زودموردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی والبته فرماندهانش قرارگرفت تاجایی که سردارحسین ساجدی‌نیا،فرمانده انتظامی پایتخت صبح روزپنجشنبه بادعوت ازاوبه دفترش ازاین سربازکه کاربران توئیتر،تلگرام و … لقبش را "پلیس مهربان "گذاشته‌اند،تقدیرکرد.

این اتفاقات در نظام اسلامی بارها و بارها اتفاق افتاده و چهره واقعی اسلام و و آموزه های اصیل اسلامی در  نوع دوستی و عشق به هم نوع و هم وطن را به نمایش گذشته است که البته این اتفاقات زیبا از آموزه های اصیل مکتب غنی اسلام و الگو برداری ازآموزه های قولی و فعلی حضرات معصومین علیهم السلام می باشد. این در حالی هست که این نوع ایثار و فداکاری ها نمونه ای از هزاران می باشد که هر روز در جامعه ما به وقوع می پیوندد و  بسیاری از این زیباییهای رفتاری و اخلاقی دیده نمی شوند و یا به نظر نمی آیند و یا حتی ممکن است به خاطر برخی مسائل سیاسی و جناحی عامدانه زیر خروارها کینه و حسد و عقده های فردی و گروهی دفن شود و عامدانه در رسانه ها و جراید در سطح جامعه انعکاس نیابد.

نمونه بارز این بی مهری ها و نادیده انگاشتن ها را در مدافعین بی نام و نشان و بی توقع حرم حضرت زینب(س) می توان بالعیان مشاهده کرد. مردانی که با شعار «کلنا عباسک یا زینب» بدون کوچکترین توقعی با شجاعت و ایثار تمام از همه هستی خود گذشته و به خطر دفاع از کیان اسلام و حرم اهل بیت(ع) صدها کیلو متر دورتر از شهر و دیارشان با ناپاکترین و وحشی ترین و پلیدترین انسانها مشغول جنگ و جدال سرسختانه می باشند. مردان مردی که محبت تمامی مظاهر دنیا را از دلهای نورانیشان زدوده و با عشق و دلدادگی نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) از آرمان های بلند امام و رهبری درپیروزی محور مقاومت دفاع می نمایند.

پاسداران سرافرازی  که چه در صحنه دفاع مقدس و چه در صحنه نبرد سوریه هرگز نخواستند دیده شوند و با اخلاص مثال زدنی و با توکل بر خدا و  توسل به اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و ایران مردانه ایستادگی کرده و بارها درس فراموش نشدنی به بدخواهان نظام اسلامی دادند و شاید اگر چتر حمایت ایشان بر سر ملت ایران به اندازه فضای ایران اسلامی و حتی وسیعتر از این فضا گسترده نبود شاهد بی امنیتی در کل فضای کشور عزیزمان بودیم و این امنیت و آسایش و آرامش را نداشتیم.

آری کار این سرباز فداکار ستودنی و شایسته تقدیر می باشد و بنده  هم قصد مقایسه نداشته و نمی خواهم که ارزش کار این جوان شایسته و سرباز فداکار را پایین بیاورم ولی این را هم باید بدانیم که مجاهدانی هم هستند که بدون کوچکترین توقعی، جان و مال و فرزند و عیال و کل زندگیشان را در طبق اخلاص گذاشته و با ایثار و از جان گذشتگی چتر حمایتی خود را به گستره ایران عزیز گسترانده اند. و در حال حاضر این امنیت مثال زدنی در سطح کشورمان را مرهون جانفشانی و فداکاری این عزیزان می دانیم.

در اینجا لازم هست نکاتی را یادآور شوم:

از ریاست محترم جمهور انتظار می رود همانطور که با خانواده محترم شهدای دفاع مقدس دیدارهایی داشته و از ایشان تقدیر و قدردانی به عمل آورده اند، از خانواده های محترم شهدای دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز تفقد و دلجویی نمایند چرا که ایشان حق بسیار بزرگی در تامین امنیت کشور عزیزمان داشته و دارند.

لازم به ذکر می باشد که متاسفانه به هر دلیلی این تفقد و تکریم خانواده مدافعین حرم از طرف آقای روحانی صورت نگرفته است.
کاربران شبکه های اجتماعی و مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری هم به نوبه خود وظیفه تکریم و تهیه گزارش و فیلم و مستند و تحت پوشش قرار دادن اخبار مربوط به مدافعان حرم دارند که بحمد الله ما در صدا و سیما شاهد تحقق این امر مهم هستیم.


نظام اسلامی وظیفه حمایت همه جانبه از خانواده شهدای مدافعین حرم را داشته و باید از همه امکانات خود در راستای حل مشکلات خانواده ایشان استفاده نماید چرا که ایشان هم در راه آرمانهای انقلاب و تامین امنیت ایران اسلامی و در دفاع از حرم مطهر اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت رسیده اند، مردم ما هم باید خانواده محترم شهدای مدافع حرم را احترام نموده و قدردان خانواده مظلوم شهدای حرم باشند همانطور که بحمدالله ما این روحیه را در دوران دفاع مقدس از طرف مردم به نظاره نشستیم.


دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد شبهه های گوناگون و جوسازی های گسترده سعی نموده اند ارزش کار این جوانمردان را زیر سوال برده و افکار عمومی جامعه را نسبت به ایشان مسموم نمایند بنابراین لازم هست با شفاف سازی و بیان حقایق مربوط به ابعاد مختلف زندگی ایشان به تنویر افکار عمومی جامعه و مبارزه با بدخواهان نظام و انقلاب پرداخت.


نکته آخر اینکه پیروزی حق بر باطل و حکومت صالحان بر زمین به رهبری امام عاشقان و عارفان و امام منتظر وعده تخلف ناپذیر الهی بر بندگان بوده و در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان انشاالله به زودی زود شاهد ظهور مولایمان حجه بن الحسن العسگری ارواحنا فداه باشیم کسی که مومنان را عزیز و دشمنان را ذلیل خواهد نمود. و بساط ظلم و جور را از روی زمین ریشه کن خواهد نمود. «انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.»                 


نگارنده:حجت الله رجبی

انتهای پیام/
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *