لازمه حفظ و حراست از هویت ملی و دینی اعتماد به نیروهای جوان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میانا، حجت‌الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه میانه در خطبه‌های نماز عبادی – سیاسی امروز ۲۴ اردیبهشت‌ماه در جمع پرشور نمازگزاران با اشاره به این موضوع که نباید گرفتاری‌های این دنیا را بزرگ کرد، افزود: تحمل و صبر انسان را از گرفتاری به مشکلات بعدی مصون نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام حامدی، با اشاره به این موضوع که فراز نشیب و مشکلات در ذات این دنیا است، خطاب به جوانان گفت: قضاوت زودهنگام با پرداختن به ظواهر دنیوی موجب گمراهی و گرفتاری در مواقع سخت زندگانی است.

 امام‌جمعه میانه، تصریح کرد: در مشکلات و گرفتاری‌های پیش روی آدمی خیر و صلاح خداوند نهفته است.

وی با اشاره به ۲۴ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان سالروز لغو امتیاز توتون و تنباکو، به حساسیت جایگاه مرجعیت در اداره مملکت اشاره کرد و افزود: منشأ اختلاف‌افکنی‌ها امروز دشمنان ریشه در تاریخ ما دارد.

حامدی مرجع تراشی و تبلیغات و تخریب گسترده مراجع شیعه در رسانه‌ها و فضای مجازی را ازجمله برنامه‌های اتاق فکر صهیونیستی برشمرد و بر لزوم آگاهی جوانان به‌منظور قرار نگرفتن در مسیر و خواست دشمنان تأکید کرد.

وی با اشاره به یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان سالروز اشغال سرزمین مقدس قدس، توسط رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: شرط توفیق و پیروزی جهان اسلام وحدت است که متأسفانه حکومت‌های دست‌نشانده از مسلمانان واقعی در این قضیه پیشی گرفته‌اند.

خطیب جمعه میانه با اشاره به کارشکنی‌های عربستان در برگزاری مراسم حج، این قضایا را نمونه بارز شیطنت‌های حاکمان آل سعود در منطقه عنوان و وحدت با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

حامدی با اشاره به ۲۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها بر لزوم ارتباط دوسویه مسئولین روابط عمومی با مردم و مجموعه‌های بیرون در انعکاس مشکلات به مدیران و مسئولان تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در میانه با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد) مبنی بر اینکه جوانان افسران جنگ نرم هستند بر لزوم استفاده و اعتماد به نیروهای جوان مؤمن و متعهد در راستای حفظ و حراست از هویت‌های ملی و دینی تأکید کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز، روز ملی جمعیت در هفته پیش رو، اظهار داشت: برنامه‌ها و سیاست‌هایی که در راستای تحکیم بنیان جامعه و افزایش ازدواج ازجمله در بحث‌های حمایتی همچون وام‌های پرداختی به نحوه مطلوبی انجام نپذیرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب، اولویت درجه‌یک کشور را از زبان ایشان، امنیت کرد که در سایه سلامت فکری و عملی و همچنین اخلاقی کارکنان نیروی انتظامی محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *