کارکنان سپاه میانه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی با امام‌جمعه شهر دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میانا، به مناسبت ۱۷ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان سالروز تأسیس بسیج سازندگی جمعی از کارکنان سپاه ناحیه و مسئولین برخی از ادارات شهرستان با حضور در بیت امام‌جمعه میانه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی  دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حامدی امام‌جمعه میانه در این دیدار با اشاره به این موضوع که ما اگر با افراد جامعه ایرانی، واقعاً به مسلمان بودن خودباور داشته و معتقد باشیم، بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی به‌راحتی از میان خواهد رفت.

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه دشمنان درصدد گسترش اسلام هراسی در منطقه و جهان هستند، افزود: مطمئناً اگر مسلمانی در شناسنامه و شعار خلاصه شود، حاکمیت دین عقلی و کامل اسلام بر دنیا از محالات خواهد بود.

حامدی،  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، تصریح کرد: مردم به‌عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی بشمار می‌روند و تحقق این شعار نباید صرفاً معطوف به دولت شود.

 دیدار کارکنان سپاه میانه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی با امام‌جمعه دیدار کردند

وی افزود: دولتمردان خادمین مردم درراه رسیدن به اقتصادی مقاوم و داخلی هستند و باید باسیاست‌های درست و برنامه‌ریزی قدم در این راه بگذارند.

حجت اسلام و المسلیمن حامدی همچنین با اشاره به این موضوع که جلسات و مراسمات در راستای اقتصاد مقاومتی در سال جاری باید بصورت منسجم و با کار دبیرخانه ای پیش برود، افزود: جلسات مداوم بدون خروجی و برنامه ریزی نخواهد توانست ما را به هدف برساند و می بایست در این راه با تقسیم وظایف امور مربوط با بحث اقتصاد مقاومتی در راستای پیشرفت و تعالی پیگیری گردد.

امام جمعه میانه بر لزوم ارتباط با فعالین و نخبه های اقتصادی به منظور بهره مندی از پیشنهاد ها و تجربیات و ایده های نو در مسیر تحقق شعار سال تاکید کرد.

 دیدار کارکنان سپاه میانه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی با امام‌جمعه دیدار کردند

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط با مراکز و واحدهای بزرگ صنعتی و برپایی نمایشگاه های فروش محصولات و صنایع تبدیلی در شهرستان میانه می تواند چرخه اقتصادی به رونق و وضعیت بیکاری در جامعه را بهبود بخشد.

حامدی گفت: در حالی که سیاسیت دولت کوچک سازی بدنه اداری خود می باشد، جوانان نباید با دست روی دست گذاشتن چشم به کار دولتی داشته باشند.

وی افزود: پوز عالی و جیب خالی؛ فرهنگی غلط است که غرب در بین جوانان ما نهادینه کرده که باید در راستای از میان آن کارهای فرهنگی تاثیر گذاری صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه میانه با تشریح اقدامات گسترده بسیج و سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی و توانمند سازی تولیدات بومی و فروش محصولات با ارائه گزارش عملکردی در این خصوص از اعطای بیش از ۳ میلیارد تومان وام های اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی در سال ۹۴ خبر داد.

 دیدار کارکنان سپاه میانه به مناسبت سالروز بسیج سازندگی با امام‌جمعه دیدار کردند

فرمانده سپاه میانه در این دیدار با اشاره به این موضوع که در حال حاضر ۳۰ درصد از محصولات باغی شهرستان به ضایعات تبدیل می شود، بر لزوم استقرار واحدهای صنایع تبدیلی و پایین دستی محصولات باغی تاکید کرد.

وی از برنامه ریزی سپاه ناحیه میانه در سال ۹۵ و تقسیم بندی مشکلات تولید شهرستان در ۶ قطب مختلف خبر داد و از آمادگی بسیج سازندگی ناحیه در حمایت از طرح های اشتغالزایی و تولیدی در قالب اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *