شورای شهر تبریز در ۱۱ ماه اول سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان هبه مصوب کرده است

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، علی نوای باغبان در جلسه امروز شورای شهر تبریز، با اشاره به عملکرد بیش از ۸ ماهه وی بر سمت کمیسیون برنامه‌وبودجه، اظهار داشت: در طی این مدت‌زمان، ۲۱ جلسه این کمیسیون برگزار شد که ۸ پروژه اخیر سرمایه‌گذاری اخیر در شهر تبریز حاصل این اقدامات اخیر در حوزه سرمایه‌گذاری است و ۵۰ لایحه هبه را  نیز شهرداری برای اشخاص حقیقی به کمیسیون ارائه کرده است.

وی افزود: در یازده ماه اول سال گذشته، مجموعاً ۱۰ میلیارد تومان در ۳ فقره تخفیف اشخاص حقیقی، حقوقی و عوارض ساختمانی تخفیف ارائه‌شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تبریز، با اشاره به اینکه در این مدت یک میلیارد تومان هبه به اشخاص حقیقی اعطاشده است، گفت: سه و نیم میلیارد تومان نیز به اشخاص حقوقی و ۵ میلیارد تومان نیز بابت بخشودگی عوارض ساختمانی تصویب‌شده است.

وی با اشاره به درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز در ۱۱ ماهه اول سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۳۰۰ میلیارد درآمد مربوط به شهرداری مراکز و مناطق است و ۴۰۰ میلیارد دیگر که نیمی از رقم آن بودجه تکراری است، مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری است.

باغبان ادامه داد: از این میزان، ۶۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمد پروانه‌ها، تراکم و تغییر کاربری است و ۲۲۰ میلیارد تومان مربوط به ماده ۱۰۰ شهر است.

عضو شورای شهر تبریز، همچنین ۱۵۰ میلیارد فروش املاک سرقفلی، ۱۵۰ میلیارد فروش ارزش‌افزوده و ۱۵۰ میلیارد بابت اخذ وام را از دیگر منابع درآمدی شهرداری در سال گذشت برشمرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *