آمارهای کنونی نشان می‌دهد ۱۳ درصد رأی دهندگان در انتخابات ۷ اسفند شرکت نکرده بودند

به گزارش میانا به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در حاشیه‌ی دور دوم انتخابات مجلس دهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا گزیدمان دهم اسفند را به مردم عزیز آذربایجان تبریک می‌گویم، این مرحله از انتخابات با امنیت کامل و بدون وجود هیچ‌گونه خللی در سایه‌ زحمات مسئولین برگزاری، پیش می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فردا روز جهانی کارگر و هفته کارگر است به همران این قشر زحمت کشدر پای صندوق‌های رأی حضور یافتیم و با این انتخابات قدم اول را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی بر می‌داریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخش اقدام و عمل شعار سال را از فردا عملیاتی می‌کنیم، ابراز کرد: برای عملی کردن سیاست‌های رهبر معظم انقلاب بخش مهمی از کارها بر عهده کارگران زحمت‌کش این دیار می‌باشد.

وی افزود: مردم دست اندرکار اصلی انتخابات هستند و از ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند، بر اساس آمار اعلام شده تا بدین لحظه ۱۳ درصد افرادی که شرکت کرده‌اند دور اول رأی نداده بودند و این نوید یک انتخابات پرشور است.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و عنوان کرد: هر رأی تیتری به چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است و با افزایش درصد مشارکت مردم، آرمان‌های امام راحل و خون شهدا با ارزش‌تر می‌شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *