باید شان نماینده و مردم در جامعه محفوظ باشد / پرهیز از اقدامات غیراخلاقی و ضد تبلیغی بر علیه رقبا و مسئولان

به گزارش میانا به نقل از فارس، محمدحسن نوقربانی با بیان اینکه‌ رعایت اخلاق سیاسی موضوعی است که بیش از پیش باید مد نظر کاندیداها قرار گیرد، خاطرنشان ساخت: کاندیداها و هواداران باید در چارچوب قانون از اقدامات غیراخلاقی و ضد تبلیغی بر علیه رقبا و مسئولین به شدت پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در تزریق آرامش در شفاف‌سازی و ارائه دورنمای مناسب نقش حایز اهمیتی دارند و همچنین می توانند عکس این را عمل کنند، گفت: آنچه که مهم است انتخابات باید در محیطی آرام و امن برگزار شود تا مردم بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند.

دادستان عجب‌شیر افزود: کاندیدا‌های انتخاباتی باید این مورد را مد نظر قرار دهند که در هر صورت پیروز و بازنده شدن در انتخابات به تخلفات و جرایم آنان برابر قانون رسیدگی خواهد شد.

نوقربانی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید با سخنرانی‌های خارج از عرف با احساسات مردم بازی کنند، تبیین کرد: باید شان نماینده و مردم در جامعه محفوظ باشد و خدایی نکرده هیچ فردی نتواند به خود اجازه دهد تا به شعور مردم توهین کند.

وی در ادامه اظهار کرد: فعالیت کاندیداهای انتخاباتی در تمامی مکان‌ها و فضا‌های مجازی و حقیقی کاملاً رصد می‌شود و داوطلبان نمایندگی که مصمم هستند رسالت سنگین قانون‌گذاری و نظارت را از سوی مردم بپذیرند باید بر مبنای قانون رفتار کنند و مطمئناً با کاندیداهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *