تخلفات انتخاباتی نامزدها به ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی ارسال شده است

به گزارش میانا به نقل از تبریز بیدار، سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دهم در سطح استان، شاهد بروز برخی تخلفات از سوی بعضی ستادهای تبلیغاتی نامزدها بودیم که این موارد به شکل مستند و مدون به ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی ارسال شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پای‌بندی تمام فعالان این عرصه به قانون، افزود: طبق قانون انتخابات، تمام فعالیت‌ها و اقدامات نامزدها و هواداران آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر تخلفی در این زمینه به مراجع ذی‌صلاح  درستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی مستقر در دادگستری، ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: مجریان انتخابات باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به‌کار گیرند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس ۱۸ کاندیدا برای کسب ۹ کرسی باقی‌مانده استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم دارد.

شبستری با بیان این که تبلیغات برای رقابت سالم است، افزود: هدف ما برگزاری صحیح انتخابات است و مردم نیز تحرکات نامزدها و میزان پای‌بندی آنها به قانون را رصد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه و خبر، از آنها خواست تا همچون مرحله اول انتخابات، در دور دوم نیز به ایجاد نشاط سیاسی در استان کمک کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *