بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز ایجاد می‌شود

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی مهرداد در نشست با شهردار منطقه ۴ و معاونان املاک و عمران این منطقه اظهار داشت: به دلیل کمبود بازارچه‌های محلی و تمرکز آنها در بعضی از مناطق شهر به خصوص منطقه ۴، مشکلاتی برای مردم ساکن منطقه به وجود آورده که با احداث بازارچه محلی در این منطقه با مشارکت منطقه مربوطه این مشکل رفع خواهد شد.

وی هدف از احداث بازارچه‌های محلی را رفع نیاز شهروندان خواند و افزود: از دیگر اثرات مثبت و دلایل ایجاد بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف شهری را می‌توان کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی مرکز شهر دانست و با ایجاد بازارچه‌های محلی این مشکلات کاهش خواهد یافت.

مهرداد خاطرنشان کرد: در سال‌جاری گسترش بازارچه‌ها در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد توسعه خدمات به شهروندان در سطح شهر به صورت یکسان باشیم.

به گفته وی، در بازارچه‌های محلی مواد پروتئینی، خواروبار، لبنیات و میوه و سبزی ارائه می‌شود و امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در خدمت همشهریان باشیم.

برای تامین زمین مورد نیاز بازارچه‌ها و نیز ایجاد مرکز خدمات خودرویی و مراکز عرضه مستقیم  تولید داخلی، جلسه‌ای با حضور با مدیر عامل سازمان برای احداث بازارچه‌های محلی در سطح حوزه منطقه ۴ مورد بحث و تبادل نظر در خصوص مکان یابی صحیح محل‌های احداث بازارچه و توجه به نیاز و ظرفیت‌های موجود منطقه در محل سازمان میادین برگزار شد.

در این جلسه، مقرر شد املاک منطقه ۴ بررسی‌های لازم را در اسرع وقت انجام و زمین‌های مورد نیاز را تحویل سازمان کند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث توسط سازمان صورت پذیرد تا ضمن ارائه خدمات بهینه به شهروندان و ایجاد بسترهای لازم برای سلامت مصرف‌‌‌کنندگان و نیز زمینه لازم برای عرضه محصولات تولیدکنندگان نیز فراهم شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *