استعفای شفاهی پاشازاده از سرمربیگری تیم شهرداری تبریز و غیبت درتمرین

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ پس از باخت خانگی تیم فوتبال شهرداری تبریز برابر تیم فولاد یزد در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، از رختکن این تیم خبر رسید که مهدی پاشازاده اعلام کرده که دیگر به کارش در شهرداری ادامه نمی دهد.

این خبر در حالی اعلام شد که حتی شب قبل از بازی شهرداری با فولاد نیز شایعه استعفای پاشازاده مطرح شده بود اما این مربی در گفتگو با مهر این خبر را تکذیب کرد و گفت که به کارش ادامه خواهد داد.

سهرابی: نتایج راضی کننده نیست

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل جوان باشگاه شهرداری تبریز در این ارتباط با ابراز نارضایتی از نتایج تیم در فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه های کشور، گفت: نتایجی که تیم شهرداری در این مسابقات کسب کرده، اصلا راضی کننده نیست.

وی ادامه داد: نوع فوتبال تیم شهرداری خوب است اما این تیم در گرفتن نتیجه برابر حریفان هرگز در حد و اندازه های نام و اعتبار شهرداری نبوده است.

سهرابی اظهار داشت: مشکلات تیم باید بررسی و زود برطرف شود چراکه سیاست گذاری باشگاه و همچنین شهرداری این است که تیم امتیازات لازم را جمع آوری کرده و به لیگ برتر صعود کند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز

اصغرنژاد: استعفای پاشازاده شفاهی بوده است

در این خصوص احد اصغرنژاد مشاور ارشد سازمان ورزش شهرداری تبریز با تائید خبر استعفای مهدی پاشازاده از هدایت تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه گفت: پس از بازی شهرداری با فولاد یزد مهدی پاشازاده به طور شفاهی از سمت خود کناره گیری کرده و فعلا این استعفا به صورت کتبی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد پاشازاده با این شرایط که تیم خوب نتیجه نمی گیرد، چندان به ادامه کارش در شهرداری راضی نیست و این موضوعی است که خود وی هم در رختکن به بازیکنان اعلام کرده است. وی همچنین در تمرین دیروز تیم هم حضور پیدا نکرده بود.

اصغرنژاد اظهار داشت: هنوز استعفای پاشازاده رسمی نشده و تا زمانیکه وی کتبا این موضوع را به باشگاه اعلام نکند، نمی توان در مورد وی تصمیم گرفت اما اگر این استعفا کتبی باشد، هیئت مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

به گفته اصغرنژاد، جلسه هیئت مدیره باشگاه شهرداری تبریز امروز شنبه برگزار می شود.

پاشازاده: تیم را تقویت می کنیم

استعفای مهدی پاشازاده از هدایت فنی تیم فوتبال شهرداری تبریز در شرایطی است که وی پس از بازی تیمش برابر فولاد یزد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز گلایه از حاشیه سازی برخی سایت ها برای تیم شهرداری، گفت: برای کسانی که به تیم شهرداری حاشیه سازی می کنند، متاسفم، این چه معنی دارد که شب قبل از بازی مهم با فولاد یزد یک سایت خبر دروغ استعفای من را بزند؟

وی ادامه داد: ما می خواهیم تیم را تقویت کنیم اما برای این کار هیچ بازیکن سطح بالایی نیست که بخواهیم آنها را جذب کنیم، تیم ما مشکل گلزنی دارد و از هفته های قبل نیز دچار این مشکل بودیم و اگر شرایط به این ترتیب پیش برود، در نیم فصل دو مهاجم جذب خواهیم کرد، هرچند که برای جذب مهاجم باید خیلی تلاش کنیم.

تیم شهرداری تبریز در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در خانه خود با یک گل مغلوب تیم فولاد یزد شد. شهرداری با پذیرش چهارمین شکست فصل خود، 10 امتیازی باقی ماند تا با میانگین یک امتیاز در هر بازی در جایگاه نازل دهم جدول رده بندی گروه "ب" این مسابقات قرار بگیرد.

شهرداری تبریز که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارد، هم اکنون با صدر جدول 14 امتیاز فاصله دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *