۹ دی نماد بصیرت ملت ایران‎/ حمله دشمن به باورها با تغییر صحنه نبرد

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ خلیل شریفی صبح شنبه در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت روز نهم دی در شبستر گفت: در این روز حجت بر همه مردم و مسوولان کشور تمام و راه انقلاب در آن مشخص و به عنوان یک حادثه تاریخی همچون عاشورا، در تاریخ ماندگار شد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: حماسه نهم دی مشت محکمی بر دهان منافقان بود که بدون فراخوانی قبلی انجام شد و همین حضور خودجوش مردم در صحنه ها و برهه های حساس، مهمترین راز ماندگاری و استواری انقلاب اسلامی ایران پس از ۳۵ سال است.

خلیل شریفی فرمانده سپاه هشترود

آگاهی و بصیرت در برابر هجمه دشمن وظیفه ای همگانی است

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در در دومین نشست انس و مودت بازنشستگان این یگان، بیداری، آگاهی و بصیرت در برابر هجمه دشمن را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: شهادت طلبی و ولایت مداری دو شاخصه مهم و نفوذناپذیر ملت ایران است که دشمن تلاش دارد با تغییر خاکریز خود از پشت جبهه ها به پشت بام ها و بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای و ارتباطی، آنها را کمرنگ کند.

حسن صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز

حسن صفدری در ادامه با تاکید بر ارتقا سطح آگاهی و بصیرت همه اقشار بویژه جوانان برای با مقابله جنگ نرم و هجمه های ضد فرهنگی دشمنان خاطر نشان کرد: رشادت های زنان کشورمان در دوران دفاع مقدس باید الگوی دختران و مادران امروز باشد و در این میان به خصوص همسران رزمندگان و بازنشستگان باید مانند آن دوران به مکتب عاشورایی و حسینی و راه زینبی خود ادامه دهند.

ملت ایران با خلق حماسه هایی چون حماسه نهم دی توطئه های دشمنان را خنثی می کتتد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه نیز در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ضربه زدن به ارزش های انقلاب را مهمترین هدف نظام سلطه عنوان و تصریح کرد:این هدف از طریق ترویج فرهنگ ضد اسلامی و با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی جهت استحاله فرهنگی و اندلسی کردن جامعه اسلامی تسط نظام سلطه و صهیونیسم جهانی دنبال می شود.

نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی مراغه

حجت الاسلام فیضی زاده با بیان اینکه ایجاد خدشه به باورهای دینی، اسلامی و ضربه زدن به ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی از نیات اصلی دشمنان قسم خورده اسلام است، گفت: ملت ولایی ایران در این مورد نیز با بصیرت خود و خلق حماسه هایی مانند حماسه نهم دی توطئه هایی این چنینی را خنثی می کنند که در این میان وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ارکان اصلی فرهنگی جامعه، عامل مهم و تعیین کننده ای محسوب می شود و اساتید و دانشگاهیان به عنوان افسران جنگ نرم با وحدت، هوشیاری و بصیرت خود می توانند نقش بی بدیلی در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی ایفا کنند.

دشمن در صحنه نبرد جدید، باورها و اعتقادات ملت را نشانه گرفته است

معاون اجرائی فرمانده سپاه عاشورا نیز در دومین نشست انس و مودت بازنشستگان سپاه امامت تبریز با اشاره به تغییر رویکرد و صحنه نبرد دشمنان ایران و اسلام اظهار داشت: دشمن در صحنه جنگ سخت به برکت حضور جوانان فداکار و از خود گذشته شکست خورده و اکنون با تغییر صحنه، به ایمان و باورهای دینی حمله کرده است.

مالک بهروزی معاون اجرائی فرمانده سپاه عاشورا

مالک بهروزی با اشاره به تاسی پاسداران به فرهنگ اسلامی و عاشورائی گفت: همین امر موجب خنثی شدن توطئه و ترفندهای استکبار جهانی شده و اکنون دشمن به این نتیجه رسیده که با تحریف و تضعیف فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار و سست کردن عقاید و ایمان جوانان می تواند به این نظام انقلابی و اسلامی ضربه وارد کند.

وی در پایان با بیان اینکه مقاومت امروز حاصل حرکت عاشورائی بسیجیان در دوران دفاع مقدس است خاطر نشان شد: بسیجیان باید با افزایش بصیرت و آگاهی خود، همیشه در صحنه حضور داشته باشند و در این میان پاسداران بازنشسته دایره المعارف ایثاری هستند که باید تجربیات سرنوشت ساز خود را در صحنه های مختلف موثر در حرکت انقلاب، به نسل آینده انتقال دهند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *