قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان میانه تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به شعار سال ۹۵ به انتخاب رهبر انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: از سال گذشته نیز اولین حرکت ها با ابلاغ سیاست های مربوط توسط رهبر انقلاب در شهرستان میانه آغاز و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی شروع شده است.

فرماندار میانه افزود: با تشکیل «قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی» مردم و مسئولین باید برای تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای تولید غیر فعال و احیا و راه اندازی مجدد آنان تلاش کنند.

شکری با بیان اینکه تنها ۷۳ مورد از تعداد ۱۳۰ واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان فعال می باشند، اظهار داشت: این واحدهای صنعتی در حال حاضر ۱۸۹۱ نفر اشتغال دارند که در صورت حل مشکل واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل می توان میزان اشتغال زایی را در این واحدها به ۳ هزار نفر رساند.

فرماندار ویژه میانه از تشکیل هر ۱۵ روز یکبار جلسات قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و افزود: پرهیز از بروکراسی ادارای و جذب سرمایه گذاران جدید و بازاریابی و فروش محصولات بومی از جمله مهم ترین اهداف این قرارگاه می باشد.

انتهای پیام/
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. اعتراض کارکنان شهرداری میانه به کاهش شدید حقوق

    کارکنان شهرداری میانه اولین ماه از سال جدید را با تجمع در دفتر شهردار و اعتراض به کاهش شدید حقوق و مزایایشان به پایان رساندند.

    شنیده ها حاکی است این کاهش ها به اندازه ای زیاد بوده که اعتراض اکثریت قریب به اتفاق کارکنان این مجموعه را در پی داشته و با تجمع در دفتر شهردار خواستار تجدید نظر در فیش های حقوق فروردین ماه خود شده اند.

    ظاهراً علت کاهش دریافتی این ماه کارکنان شهرداری کم کردن از میزان اضافه کاری آنان توسط شهردار بوده به طوری که بسیاری از کارکنان که در سال گذشته بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ ساعت اضافه کاری دریافت می کرده اند در فروردین ماه بین ۷۰ تا ۱۰۰ ساعت اضافه کاری گرفته اند.

    حقوق پایه کارکنان شهرداری ها در مقایسه با سایر ادارات و ارگان ها از سطح بسیار پایینی برخوردار است و اگر با مزایایی همچون اضافه کاری و کمک هزینه های معیشتی ترمیم نشود پاسخگوی نیازهای زندگی نیست.

    از قرار معلوم سال گذشته از این نظر برای کارکنان شهرداری سال رضایتبخشی بوده است و کاستن یکباره از میزان دریافتی های کارکنان تا این اندازه این شائبه را ایجاد می کند که شاید برخی اهداف و مقاصد انتخاباتی در این قضیه دخیل بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *