مدیران در طرح‌های تامین آب شرب تا سال ۱۴۲۵ را مد نظر قرار دهند

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی، رحیم میدانی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی و معاونان شرکت‌ها، بر رفع موانع و مشکلات تامین و توزیع آب استان تاکید کرد.

وی با اشاره به تسهیل و برطرف‌سازی مشکلات تامین و توزیع آب فی‌مابین شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان‌ها برگزاری جلسات مشترک مدیران وزارت نیرو در استان آذربایجان‌شرقی را نشانه روحیه بالای همکاری و همدلی مدیران آب استان خواند و بر تداوم این نشست‌ها با هدف ایجاد وحدت رویه در مطالعه، برنامه‌ریزی، اجرا و بهره‌برداری طرح‌های توسعه منابع آب تاکید کرد.

میدانی اضافه کرد: زمان، زمان مدیریت است و نگرش ما باید نسبت به آب تغییر کند و از علمای علم مدیریت آب بهره‌مند شد و جهت‌گیری وزارت نیرو این است که منابع آبی به درستی مدیریت شود.

معاون وزیر نیرو افزود: کیفیت آب‌ها باید زیر ذره‌بین باشد و کنترل کیفیت و کمیت آب در حوضه آبریز باید به صورت مداوم بررسی شود که خوشبختانه در استان آذربایجان‌شرقی در این زمینه خوب کار شده است.

میدانی ادامه داد: مدیریت آب‌های زیر زمینی که جزء اقتصاد مقاومتی نیز بوده باید مدنظر باشد و اگر درست مدیریت شود می‌توان از آن به صورت صحیح بهره‌مند شد.

معاون وزیر نیرو اضافه کرد: تولید ارزش باید از محل فکر و اندیشه بوده و هنر مدیران این است با فکر و اندیشه تولید ارزش کنند و مدیران وزارت نیرو همیشه در این زمینه الگو بوده‌اند.

وی افزود: مدیران باید آینده‌نگر بوده و در تمام طرح‌های تامین آب شرب استان تا سال ۱۴۲۵ را مدنظر قرار دهند.

میدانی ادامه داد: انتظار این است که استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور و ارتباط با دانشگاه‌ها بیشتر باشد و هر شرکت باید یک دانشگاه معین داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کار خیری که به خاطر رضایت خدا انجام گیرد همه از آن راضی خواهند بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *