عملیات‌های ایذایی به دنبال تاثیر بر راهپیمایی میلیونی اربعین است

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به اقدامات تروریستی که طی هفته گذشته در برخی کشورها از جمله پاکستان و استرالیا صورت گرفته، گفت: حامیان تروریست به دنبال آن هستند تا با چنین اقداماتی بعد شکوهمند راهپیمایی میلیونی در اربعین اباعبدالله را تحت الشعاع قرار دهند.

وی افزود: جریان‌های تکفیری و تروریستی به دنبال آن هستند با عملیات‌های ایذایی افکار عمومی مردم جهان را دچار انحراف کنند اما به عظمت وجودی اسلام ناب در اربعین امام حسین(ع) و قدرت بسیج کنندگی مراجع عظام تقلید این‌گونه اقدامات را به حاشیه راند و موجب انزوای گروه های تکفیری و تروریستی شد.

نماینده مردم یزد و صدوق ادامه داد: آنچه در پاکستان اتفاق افتاد با پرچم داعش بود که این خود نشان می‌دهد ریشه این اقدامات تروریستی در کجاست.

جوکار گفت: تردیدی نیست لایه‌های پنهان اقدامات تروریستی به چالش کشاندن عظمت اسلام است که در اربعین به نمایش درآمد تا نتواند شعاع تاثیرگذاری در سطح بین الملل داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اگر لایه های تروریسم در منطقه به خوبی شناسایی شود بدون شک در خواهیم یافت که این اقدامات از یک نقطه مبنایی به عنوان اتاق فکر مدیریت می شوند که یقینا این کانون در جهان اسلام نبوده بلکه در دل مثلث استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث است که البته برخی کشورهای مرتجع منطقه نیز در پی آن هستند تا به این جریانات عمق اعتقادی بخشیده و از آن بهره برداری کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *