نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمده و فرماندهان ارتش این رژیم چند فروند جنگنده اف ۱۶ را به سمت هواپیمای مصری اعزام کردند.

بر اساس این گزارش، این اقدامات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به این دلیل صورت گرفت که این رژیم ترس از آن دارد که ربایندگان هواپیمای مصری آن را به سمت حریم هوایی این رژیم هدایت کرده و این هواپیما را در تاسیسات استراتژیک رژیم صهیونیستی از جمله میدان گازی نزدیک به مرزهای قبرس منفجر کنند.

یک فروند هواپیمای مسافربری مصر حامل ۶۲ سرنشین که از اسکندریه عازم قاهره بود توسط هواپیما ربا ربوده شد و در فرودگاهی در قبرس به زمین نشست.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که این هواپیما بعد از تغییر مسیر در فرودگاه "لارنکا" در کشور قبرس به زمین نشسته است. هواپیما از نوع ایرباس A320 است.‬‎ مسئولان هواپیمایی مصر گفتند: هواپیما ۵۵ مسافر دارد و کادر پروازی آن هفت نفر هستند. گزارش‌های اولیه از وجود ۸۰ سرنشین در این هواپیما حکایت داشت.

رادیو قبرس اعلام کرد که این هواپیمای مصری در پروازی داخلی از شهر اسکندریه مصر به شهر قاهره در حال پرواز  بود که ربوده شد.

برخی از رسانه‌ها از احتمال وجود بمب در هواپیما خبر داده و  اعلام کردند که هواپیما ربا با تهدید داشتن کمربند انتحاری از خلبان خواسته است به سوی قبرس پرواز کند.  مسئولان قبرسی از پلیس خواستند که از بیم وجود مواد منفجره در هواپیما از آن دوری کنند‬.

هنوز مشخص نیست که انگیزه هواپیما ربا از ربودن این هواپیما چه بوده است. پلیس قبرس اعلام کرد که ربایندگان هنوز خواسته های خود را مطرح نکرده اند و هسته بحران به فرودگاه لارنکا اعزام شده است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *