روز خونین در اتوبان ساوه- همدان + تصاویر (۱۸+)

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس خیر اندیش با اعلام این خبر اظهار داشت : ظهر روز گدشته و در ساعت ۱۲٫۵۵ دقیقه واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۵ اتوبان ساوه – همدان شش مصدوم (۱ نوزاد ۲ زن  2کودک ۱مرد) برجای گذاشت که مصدومین با دو کد جاده ای سلیجرد و کد کمکی شهری ۳ به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.
 

روز خونین در اتوبان ساوه- همدان + تصاویر (18+)

وی افزود :تصادف دوم در ساعت ۲۱٫۱۱ و در کیلومتر ۴۵ اتوبان ساوه – همدان بود که به دنبال برخورد پراید و ایسوزو  دو فوتی (۱مرد و ۱ نوجوان ۱۴ ساله) و ۳ مصدوم ( ۱زن ، اکودک ۱ساله و ۱نوجوان ۱۰ ساله) برجای گذاشت که سه مصدوم توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند و دو فوتی درون خودرو گیر کرده بودند که توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.
 

روز خونین در اتوبان ساوه- همدان + تصاویر (18+)

خیراندیش ادامه داد : تصادف سوم در ساعت ۲۱:۳۰ در کیلومتر ۴۵ بین تریلی و وانت رخ داد که نتیجه این تصاوف ۱ مصدوم بود  و توسط ۱۱۵ به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد .
 

روز خونین در اتوبان ساوه- همدان + تصاویر (18+)

وی تصریح کرد : تصادف چهارم در ساعت ۲۲:۳۱ در کیلومتر ۵ اتوبان ساوه – همدان بود که برخورد پراید و ریو را در بر داشت و ۳ مصدوم (۲مرد و ۱ زن)  بر جای گداشت که دو آمبولانس از هلال احمر و یک آمبولانس از ۱۱۵ در محل حاضر شدند و مصدومین به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.
 

روز خونین در اتوبان ساوه- همدان + تصاویر (18+)

وی خاطر نشان کرد : خستگی و عدم دید کافی در شب میتواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *