تهمت و افترا به اخلاق مدارترین تیم لیگ برتر، عبث است

به گزارش میانا به نقل از فارس، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز با ۴ گل از سد تیم استقلال اهواز گذشت.

پس از انتشار مطالبی درخصوص ایجاد شائبه در نتیجه دیدار گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز روابط عمومی این باشگاه بیانه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

"وَ الَّذینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنینَ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتانًا وَ إِثْمًا مُبینًا"

«و آنان که مردان با ایمان را به خاطر کاری که انجام نداده‌اند آزار می‌‏دهند؛ بار بهتان و گناه آشکاری را به دوش کشیده‌‌اند.»

سنگ‌اندازی در مسیر موفقیت و پیشرفت با بی‌عدالتی، امری ثابت شده برای گسترش فولاد تبریز در فوتبال است. سخن‌های گفته و نگفته برای اعتراض به این وضع بسیار بوده ولی متاسفانه در این وانفسا، آنچه به جایی نرسیده فریاد حق‌خواهی مجموعه خصوصی و غیرانتفاعی مانند گسترش فولاد تبریز است.

هنوز آزردگی و تلخی از حق کشی در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر برای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در بازی مقابل استقلال تهران، فراموش نشده، حرکت نابخردانه برخی ها در ایجاد شائبه در پیروزی ارزشمند آبی پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز در مصاف با استقلال اهواز ، نهایت بی اخلاقی آن عده را نمایان ساخت.

آنجایی که تیم شایسته گسترش فولاد تبریز بنا به اذعان کارشناسان فوتبال، یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال لقب می‌گیرد و عملکرد دور از انتظاری در فصل جاری لیگ برتر به نمایش می‌گذارد، عده‌ای با تنگ نظری، این موفقیت را با اظهارات بی‌اساس خود، زیر سوأل می‌برند.

هدف از این قبیل اقدامات و تهمت و افترا بستن بر مجموعه‌ای که طلایه‌دار پاکی در فوتبال ایران است و عنوان اخلاق مدارترین تیم لیگ برتر را بر برگ افتخارات خود ثبت نموده، بی‌تردید حرکتی عبث به شمار می‌آید و لزومی بر ارائه توضیح ندارد، ولی آنچه عمق ناراحتی و اندوه را سبب می‌شود و موجب ابراز واکنش می‌گردد، وضعیت رو به تاریکی ایجاد شده در فوتبال کشور است.

گذشته از متضرر شدن اعتبار باشگاه گسترش‌فولاد تبریز درخصوص موضوع ایجاد شائبه در نتیجه دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، تهمت روا داشتن برای جوانان روشن‌اندیش و آینده‌دار تیم فوتبال استقلال اهواز، جای بسی تأسف دارد. جوانانی که با کمترین امکانات و صرفا با اتکاء به داشته‌های خود، در آوردگاهی بزرگ عرض اندام می‌کنند و در هر دو حالت باخت و پیروزی، تحسین همگان را جلب می‌کنند.

ادعای مطرح شده، آنچنان برای باشگاه گسترش فولاد تبریز، بی‌ارزش به شمار می‌آید که پاسخ به آن را در شأن ثمره فعالیتش در هشت سال گذشته نمی‌داند و قامت ارزش‌مداری و رعایت اخلاق در این مجموعه، امری نهادینه و ثابت شده در میان اهالی فوتبال است.

بی‌شک چنین اعمالی، توان ایجاد خلل در فعالیت باشگاه گسترش فولاد تبریز را ندارد و این مجموعه با عنایت حق تعالی با شتابی بیشتر به حرکت در راهی که به آن ایمان دارد، ادامه خواهد داد. در نهایت، هدایت تمامی ره گم‌کردنگان را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *