در سال جاری/کشف 25 کیلو مواد مخدر در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ،سرهنگ امیرملکی فرمانده مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه روز چهارشنبه 26 آذر 93 ، در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به کشف 25 کیلو مواد مخدر در حوزه استحفاظی از افزایش 50 درصدی گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی خبر داد و افزود : در سال جاری 450 نفر معتاد تابلو و خطرناک در قالب اجرای 9 طرح نجات ، از نقاط مختلف شهر میانه جمع آوری شده است .

ملکی با بیان اینکه مواد مخدراز جمله مواد صنعتی ، در روستاهای شهرستان نیز گسترده شده خواستار آموزش و برگزاری کارگاههای آموزشی در روستاها با همکاری و تعامل بین شوراها، دهیاران و نیروی انتظامی شد.

وی از  وجود 620 مورد پرونده قضایی در سطح شهرستان و همچنین افزایش هزینه ی کمپ های نگهداری معتادین در سطح شهر و نبود خودرو پوششی در پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه خبر داد و خواستار توجه جدی مسئولین و مقامات نظامی استان در این راستا شد .

سرهنگ ملکی همچنین از اجرای طرح کنترل و نظارت دقیق بر محورهای مواصلاتی شهرستان و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در میان دانش آموزان و اولیاء آنان و همچنین اقشار کارگری و کارمندی خبر داد .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *