جدال هم‌نامان تبریز و زاهدان برای تعقیب پیکان صدرنشین

به گزارش میانا به نقل از سرویس ورزشی آناج، هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران «جام زنده یاد حسین معدنی» امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان از ساعت 17 آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها از گروه "الف" دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری زاهدان به مصاف هم خواهند رفت.



این دیدار درحالی به میزبانی شهرداری تبریز و در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار خواهد شد که این تیم با شکست پیکان مدعی در هفته گذشته آن هم در خانه حریف قدرت خود را به رخ حریفان کشیده و نشان داد که می‌تواند همچون فصل گذشته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.



شاگردان بناکار با پیروزی ارزشمند برابر پیکان 11 امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به پیکان 15 امتیازی در رده دوم گروه الف هستند که در صورت برتری 3 امتیازی در دیدار امروز فاصله خود را با این تیم به عدد یک کاهش خواهند داد.



دیداری که با حمایت پرشور هواداران این تیم برگزار خواهد شد و این نوید را می‌دهد که بلندقامتان تبریزی برای رسیدن به پیروزی در این دیدار و نزدیک شدن به صدر جدول از نهایت توانایی‌های خود در این بازی بهره خواهند برد.



در مقابل شهرداری زاهدان نیز از 5 بازی گذشته خود صاحب 7 امتیاز است، تیمی که همیشه مقابل مدعیان خودی نشان داده و به راحتی تن به شکست نمی‌دهد. پیروزی این تیم در هفته چهارم در برابر تیم پر مهره میزان خراسان موید این موضوع است.



برنامه کامل دیدارهای امروز لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:



گروه الف:



* شهرداری تبریز – شهرداری زاهدان

* ارتعاشات صنعتی – میزان خراسان

* جواهری گنید – تعاون گنبد



گروه ب:



* شهرداری ارومیه – وزارت دفاع

* نوین کشاورز تهران – مهر پارس شیراز

* سایپا البرز – آلومینیوم المهدی بندرعباس



گفتنی است با برگزاری این هفته از لیگ برتر والیبال نیم فصل نخست این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *