افزایش ۱۲ هزار مترمربعی فضای اداری و قضایی در شهرستان تبریز

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری با اشاره به کلنگ زنی ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر، اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ زنی ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر بودیم و امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این مکان باشیم.

وی با اشاره به اینکه زیربنای ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر ۳ هزار مترمربع خواهد بود گفت: بیش از ۴ هزار مترمربع نیز عرصه این ساختمان خواهد بود که ۴۴ میلیارد ریال برای آن اختصاص داده‌شده و از این میزان ۵۰ درصد آن تخصیص‌یافته است.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، به برخی از پروژه های دیگر این اداره کل در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌ای ۱۲ هزار مترمربعی در شهرستان تبریز و پروژه دیگری به مساحت ۴ هزار مترمربع در همین شهرستان به‌زودی عملیاتی خواهد شد و در سایر شهرستان‌ها نیز طرح‌هایی در دست مطالعه است که به‌زودی اعلام می‌شوند.

حجت‌الاسلام  مظفری با اشاره به اینکه از اکثر حوزه‌های قضایی در استان بازدید کرده است گفت: در رابطه با روند رسیدگی به پرونده‌های دادگستری‌های شهرستان و برآورد نیازمندی‌های هر یک از حوزه‌های قضایی ازلحاظ انسانی و فضای فیزیکی لازم، بررسی‌هایی صورت گرفته و در دور دوم بازدیدها، پروژه‌های عمرانی در دست اقدام پیگیری می‌شوند.

وی به جذب تعدادی از نیروهای انسانی لازم در دادگستری استان آذربایجان شرقی اشاره  کرد و گفت: در این مدت کوتاه ۳۰ نفر نیروی قضایی و ۴۰ نفر نیز نیروی اداری و کارمند جذب دادگستری آذربایجان شرقی شده در دادسراهای استان نیز چارت‌های اداری در حال تکمیل شدن هستند.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز طبق مساعدت مسئولین مرکز، ۲۰ نفر نیروی قضایی دیگر جذب خواهند شد تا روند رسیدگی به پرونده‌ها شتاب بیشتری بگیرد و موجب رضایتمندی مردم عزیزمان شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *