سیر فکری و تمایل مردم شهرستان میانه در انتخابات به‌سوی کدام جناح سیاسی بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، روز جمعه ۷ اسفند سال ۹۴ روز امتحان و حماسه بزرگ برای مردم شهرستان میانه بود. مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه میانه این بار در میان هیاهوی رسانه های غربی و دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر ثایت کردند که پیرو خط امام و رهبری و پشتیبان این نظام و انقلاب خواهند بود.

رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر به مسائل متعددی اشاره کردند که یکی از آنها رای دادن به لیست‌های مورد اعتماد است ایشان می فرمایند: «به نظر بنده اینجور می‌رسد که چون یکایک افراد را ممکن است نشناسیم -خود بنده هم وقتی این فهرست‌ها را می‌آورند که بیایم رأی بدهم، بعضی از آدم‌های این فهرست‌ها را نمی‌شناسم اما اعتماد می‌کنم به آن کسانی که {این‌ها را} معرفی‌کرده‌اند و نگاه می‌کنم ببینم آن کسانی که این فهرست را معرفی کرده‌اند چه کسانی هستند؛ اگر دیدم این‌ها آدم‌های متدین، مؤمن و انقلابی هستند، به حرفشان اعتماد می‌کنم و به {فهرست} آن‌ها رأی می‌دهم؛ اگر دیدم نه کسانی که این فهرست را داده‌اند کسانی هستند که به مسائل انقلاب، به مسائل دین، به مسائل اســتقلال کشور خیلی اهیمت نمی‌دهند، دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکا است، به حرفشان اعتماد نمی‌کنم.»

با استناد به این فرمایشات مقام معظم رهبری، اهمیت لیست و رای دهی به آن بر اساس یک سری ویژگی‌های مشخص بیش از پیش احساس می شود حال باید به لیستی اعتماد کرد که اعضای آن دشمن شاد کن نبوده و افرادی باشند که در خدمت نظام و انقلاب بوده و به مردم و این کشور خدمت کنند.

لیستی که شامل نفرات مومن و انقلابی بوده و در گذرگاه‌های سخت انقلاب آزمون خود را پس داده اند. بر همین اساس، لیستی باید مورد توجه قرار گیرد که ویژگی های انقلابی و دینی داشته و علاوه بر تخصص، تعهد خود به کشور را داشته باشد.

مردم میانه امسال با مشارکت بالای خود در انتخابات ضمن انتخاب افراد متعهد و متخصص و مومن و انقلابی نشان دادند با توجه به شرایط اقتصادی و رکودی که برخلاف ادعای رئیس جمهور در دوران پسابرجام که در پایتخت و اکثر شهرستان های کشور حاکم است، مهمترین خواسته مردم حتی از نمایندگان مجلس، قانونگذاری و بهبود معیشت و دفاع از آرمان ها و ارزشهای نظام و انقلاب است.

بایستی گفت اصولگرایان در طول چند سال گذشته همواره به نیازها و مشکلات اساسی مردم و جامعه توجه داشته و برای رفع آن هم برنامه ریزی اساسی انجام دادند و با توجه به تحق وعده های اصولگرایان چه در مجلس و چه در دولت، مردم ایران اسلامی و به تبع آن مردم شهرستان میانه امروز با رای قاطع خود به گفتمان اصولگرایی اعتماد و با دادن رای به دکتر یعقوب شیویاری به عنوان کاندیدای اصول گرا و دکتر فردین فرمند کاندیدای مستقل به عنوان دو نماینده منتخب شهرستان میانه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر تداوم حاکمیت این گفتمان در جامعه و کشور تاکید کردند.

مردم شهرستان میانه با این انتخاب خود همچنین ثابت کردند رفتن به مجلس با گناه و بی اخلاقی امکان پذیر نبوده و هر کاندیدایی که در راه انتخابات بی اخلاقی و بی تقوایی کند مردم به آن رای نمی دهند، چرا که مردم همواره بصیر و آگاه هستند.

بدون شک در انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم بار دیگر روح حق پذیری مردم نسبت به اصول گرایی و عدم توجه به وعده های پوشالی کاندیداهای با استفاده از ابزار های زر و زور و تزویر و همچنین اقبال به فرامین رهبری (مد) نمود بیشتری داشت.

 مطمعناً در نقطه مقابل نیز لازمه توجه است تا منتخبین به خواست مردم توجه جد داشته باشند که در غیر این صورت، عملکرد آنان تبعات سنگینی بر پیکره بر نظام خواهد داشت.

 مردم میانه و بسیاری از نقاط ایران اسلامی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشان دادند که به دنبال عقاید سنتی و مذهبی خود بوده و لازم است اصولگرایان در آینده از پتانسیل بوجود آمده نهایت استفاده را ببرند، تا دریچه های نفوذ در کشور بسته و زمینه پیشرفت و توسعه کشور فراهم گردد.

 

نگارنده: سید محمد علی حسینی

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *