آزاد راه تبریز -تهران مسدود شد/ جاده قدیم میانه-تبریز جایگزین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ جواد ناموران افزود:پلیس برای جلوگیری از حوادث احتمالی این آزاد راه را تا تعمیر کامل مسدود کرد و تردد تنها از جاده تبریز میانه ممکن است.

رییس پلیس راه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: پل نزدیک راهدارخانه ورقه تخریب شده و امکان تردد از روی آن وجود ندارد .

سرهنگ جواد ناموران افزود:پلیس برای جلوگیری از حوادث احتمالی این آزاد راه را تا تعمیر کامل مسدود کرد و تردد تنها از جاده تبریز میانه ممکن است. وی گفت: این پل در کیلومتر ۱۱۵آزاد راه تبریز-تهران قرار دارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. میانه ای ساکن تهران

    بعضی از میانه ای ها خوشحال شدند ولی نباید حسود بود این ازادره یه موضوع ملی فردا درست میشه درسته ازادراه از میانه عبور نکرده ولی خود میانه که فرمانداری اش حداقل میتوانست یه بزرگراه چهار بانده به ازادراه وصل کنه زمان میانه به ازادراه به بیست دقیقه کاهش پیداکنه بعد مگر مراغه بناب اردبیل ازادراه دارند پیشرفت کردند حتی بعضی ها از میانه به جاده سرچم اردبیل انتقاد میکردند در حالیکه نمیدانند همین جاده هم از اراضی استحفاظی میانه و کاغذکنان  میانه عبور میکنه  و اردبیلی ها بدون میانه باید از گردنه مرگبار حیران با ۴ ساعت دیرتر بروندو کاغذکنانی ها از این راه استفاده میکنند ما باید پیگیر چهار بانده شدن میانه قره چمن سراب و همینطور میانه به ازادراه باشیم چرا که باید منطقی فکر کنیم دولت در ازادراه تهران شمال برای تهران پانزده میلیونی مانده حال چگونه میتوانست برای میانه تبریز آزادراهی با تونل های چند کیلومتری بزنه تازه با زدن ازادراه ساخت مغازه تعمیرگاه  نمیگزارند بزنند نمونه اش زنجان که کنار ازادراه هیچ فعالیت تجاری ندارند فرض محال ازادراه میزدند جلوی فعالیت اقتصادی را کنار ان را دولت میگرفت و زمین های زیادی کشاورزی و مسکونی تجاری ازبین میرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *