دخالت نمایندگان مردم در عزل و نصب‌های بی قاعده،آفت‌ حوزه اجرایی کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، میر بهلول حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت : عزل و نصب‌ها بر اساس برخی سفارشات و روابط خارج از قاعده توسط  نمایندگان مردم ، یکی از آفت‌های  حوزه اجرایی کشور است .

میر بهلول حسینی با اشاره بر اهمیت نظارت در روند اجرای قوانین و مقررات در دستگاه های اجرایی، افزود :نمایندگان مردم در مجلس می توانند به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی و بر اساس عملکرد مسئولین بر عزل آنها دخالت داشته باشند، اما در انتصابات ، دستگاه های اجرایی باید کاملا خود مختار و مستقل عمل کنند.

 نماینده مردم میانه بر  نقش پیشنهاد دهند و  مشورتی نمایندگان در انتخابات مدیران دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت : انتخابات مدیران اجرایی توسط نمایندگان باعث وابستگی و خدمت در مقابل نماینده خاص خواهد بود .

حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در برنامه تلویزیونی کنکاش با غیر منطقی خواندن رای گیری  از نمایندگان در خصوص انتصابات مسئولین دستگاه های اجرایی در سطح استان، خاطرنشان کرد : در این میان پا فشاری در ابقای برخی مدیران که نتوانسته اند کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارند نیز از دیگر آفت های دخالت برخی از نمایندگان در حوزه دستگاه های اجرایی است .

وی همچنین با بیان این موضوع که در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در سطح کشور، نظرات متفاوت است ،افزود : برخی از اقشار مردم چشم امید به همین یارانه اندک دارند ، که این مسئله  بر لزوم تقویت این قشر و حتی توزیع کارت پرداخت قبوض هر چه بیشتر می افزاید .

میر بهلول حسینی ، طرح هدفمندی یارانه ها را برقراری عدالت در جامعه است عنوان کرد و اظهار داشت : مطمعناً نواقصاتی در اجرای این طرح وجود دارد که نیاز به اصلاحات می باشد،  بطوری که دولت می بایست در شیوه توزیع و قطع یارانه قشر دارای جامعه توجه جدی و عملی داشته باشد .

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. محمد قره داغی

    یواش یواش زمان انتخابات نزدیک میشه از این حرفها زیاد میشنویم

  2. مهندس حسيني انصافاً آدم با منطقي است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *