کلید عملیاتی شدن برنامه های دشمن، نفوذ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با تسلیت گویی ایام فاطمی، روایتی را در خصوص ایشان نقل کرده و گفت: فاطمه(س) علت آفرینسش و دلیل و حجت خدا بر روی زمین بود و راه و هدفش همانا راه و هدف خدا بود.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد بحث نفوذ در انقلاب اسلامی را بحثی به قدمت آن دانسته و با بیان اینکه اکنون این بحث جدیتر و شدیدتر شده و در انتخابات به اوج خود رسیده است، افزود: دشمن چشم طمع به نتیجه انتخابات ۷ اسفندماه دوخته و مترصد سخنان، رفتار و حرکات ماست.

وی کلید عملیاتی شدن برنامه های دشمن را نفوذ عنوان کرد و با بیان اینکه دشمن به دنبال کسی است که ناطق و سخنگویش باشد، تصریح کرد: برنامه ریزی کنونی دشمن بر روی افکار اجتماعی است و می خواهد با نفوذ در افکار مردم، آنها را بلندگو و تریبون تبلیغاتی خود سازد.

امیرنژاد با اشاره به حمایت شبکه بی بی سی از لیست اعلامی برخی از خواص کشور، این وقاحت و جسارت آمریکا و انگلیس در دخالت امور داخلی کشور را محکوم کرد و افزود: متاسفانه افراد مذکور و تایید شدگان آمریکا و انگلیس، از آنان اعلام برائت نمی کنند همچنان که در فتنه ۸۸ نیز با سکوت خود، آتش فتنه را شعله ورتر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه نقش مجلس در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ریل گذاری مناسب توسعه کشور در ابعاد مختلف را بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد و افزود: مجلس قوی با خواستار جبران خطاها و ضعف های دولت باشد نه بله قربان گوی آن.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *