۵ کشته و زخمی بر اثر تصادف نیسان و سمند در محور میانه – ترکمانچای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ظهر امروز شنبه مورخ یکم اسفند ساعت ۱۳ به دنبال برخورد نیسان با سمند، مرگ دو تن و مصدومیت سه تن دیگر را به دنبال داشت.

 این حادثه در جاده میانه – ترکمانچای، نرسیده به روستای صومعه علیا، برخورد خودروی سواری سمند با نیسان روی داد و اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان میانه، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵، کوهسالار و میانه را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در گفتگو با فارس گفت: با بررسی صحنه حادثه و وضعیت مصدومین توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از فوت دو تن در صحنه حادثه و مصدومیت سه تن دیگر خبر دادند که مصدومان حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده در ادامه مطلب حادثه گفت: در حوادث ترافیکی قرار دادن نشانه‌ها و علائمی در نزدیکی محل تصادف از بروز حوادث بعدی جلوگیری می‌کند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از برخورد خودرو سواری پراید با تریلی در کیلومتر ۵ جاده جلفا ـ سیه‌رود در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح امروز شنبه مرگ یک تن و مصدومیت دو تن دیگر را به دنبال داشت.

وی گفت: این ۲ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جلفا به بیمارستان انتقال داده شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و آب و هوای برفی در جاده‌ها احتیاط بیشتری را می‌طلبد، که مطمئنا با رعایت این موارد، شاهد کاهش این حوادث و مصدومیت‌ها خواهیم بود.

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *