قولی‌وقرارهایی که با پایان بهمن محقق نشد/ عدم پرداخت همزمان عیدی با مستمری بازنشستگان

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، هرساله با نزدیک شدن به اواخر سال حرف و حدیث های پرداخت عیدی و تعیین حقوق کارمندان،کارگران و بازنشستگان به مهم‌ترین اخبار روز تبدیل می شود اخباری که تمامی اشخاص از مسئولان تا مردمی که با این موضوع مرتبط هستند، پیگیر آن می‌شوند.

 

هرساله نیز در زمان تعیین حقوق و عیدی،مسئولان سعی دارند در ابلاغ بودجه به مجلس بر اساس وعده های قبلی خود عمل کنند اما در بسیاری از موارد این وعده و وعید ها محقق نمی شوند .

 

چندی پیش محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان را مبلغی بالغ بر ۶٨٨ هزار تومان اعلام کرد که زمان واریز آن را به ادارات و صندوق بازنشستگی ارجاع داد.

 

*واریز حقوق بازنشستگان همزمان با پرداخت مستمری بهمن ماه 

 

در همین راستا و پس از اعلام میزان عیدی بازنشستگان حسین بخشی‌زاده مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشور با اعلام زمان واریز عیدی آن ها گفت : خدا را شاکریم در سی ‌و هفتمین بهار انقلاب و با همکاری دولت تدبیر و امید، عیدی بازنشستگان و موظفینی که واریزی آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب صندوق انجام می‌شود همزمان با حقوق بهمن ماه ۹۴ به حساب بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد.

 

پس از اعلام این خبر با اندکی جست و جو و گپ و گفتی با برخی بازنشستگان متوجه شدیم که وعده واریز عیدی همزمان با پرداخت مستمری آن ها تاکنون محقق نشده است چرا که براساس گفته ی آن ها حقوق بسیاری از بازنشستگان در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه واریز شده است اما مبلغ عیدی تعیین شده در آن لحاظ نشده است و این افراد همچنان برای دریافت عیدی در انتظار به سر می برند.

 

امیدواریم این انتظار هرچه سریع تر به پایان رسد و عیدی بازنشستگان تا اواخر بهمن ماه به حساب آن ها واریز شود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *