تشکر از حضور پرشکوه و حماسی مردم میانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در این پیام آمده است؛

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و شهید پرور شهرستان میانه

 حمد و سپاس بیکران ،‌ خداوند منان را  که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و هفتمین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.

حضور پر شکوه و پرصلابت شما ملت با بصیرت توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد ،دشمنانی که خیال می کردند این ملت بعد از سی و هفت سال از انقلاب و آرمانهای آن دست برداشته است شعار های کوبنده و دشمن شکن شما نشان داد که این ملت پای انقلاب ،شعارها و آرمانها ی آن محکم و استوار و پشت سر ولی امرشان ایستاده است و همچون صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس حاضر است برای حفظ نظام و انقلاب همه چیز خود را فدا نماید . خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.

بدین وسیله بر خود فرض دانستیم از این همه عزت آفرینی و حضور پرشکوه شما همشهریان عزیز ، برادران و خواهران گرامی در راهپیمایی یوم الله  22 بهمن صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق مسألت می نماییم انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم متصل فرماید . امید است در هفتم اسفند نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر در پای صندوقهای رأی باشیم حماسه حضور حداکثری و انتخاب کاندیداهای اصلح برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه                                                                    

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه   

مولوی مسئول ستاد دهه فجر شهرستان میانه           

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *