۱۳ پروژه عمرانی در بخش مرکزی میانه به بهر برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در آیین افتتاح این پروژه ها معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، بخشدار مرکزی، مردم، مسوولین، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش و  اعضای شورای اداری شهرستان حضور داشتند.

در این همایش بخشدار مرکزی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر اسلام ناب محمدی دیگر بار احیاء شد.

محمدرضا مشایخی با بیان دهه فجر فرصتی مغتنم و ارزشمند برای ارائه دستاوردهای سی و هفت ساله انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم است گفت: مهم ترین پیام دهه

فجرهمدلی و وحدت  بین مردم و دولت است که باید سرلوحه کاری همه مدیران و اقشار مختلف مردم قرار گیرد زیرا غفلت از این امر صدمات جبران ناپذیری به پیکره انقلاب و نظام خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشورمردم  درآیین های دهه فج از جمله در صف راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن مشتی محکم بردهان یاوه گویان و دشمنان اصلی و دیرینه انقلاب و نظام خواهد بود.

مشایخی با شاره به فرارسیدن ایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وپنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای، اقتدار ملی و شکوهمند خود را به دنیا اثبات کرده و اعلام خواهند داشت که پیرو همیشگی خط ولایت و پشتیبان نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

وی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مرکزی شهرستان میانه، گازرسانی به روستای دریندرق، بهسازی و نوسازی مساکن روستایی به تعداد ۱۹۹ واحد، اجرای طرح هادی روستای کهبنان، افتتاح دفتر بانکی روستایی ۲ مورد، احداث روشنایی معابر با پایه های ۹ متری در مسیر راه آهن، توسعه خط ۴۰۰ ولت هوایی نقاط روستایی، احداث خانه مددجویی در روستاهای گوندوغدی، آچاچی و چرکینلو، پروژه های عمرانی دهیاری بخش مرکزی، افتتاح پایگاه امداد روستایی طوق، جدول گذاری معابر روستاهای سبز، ارباط، شیخدرآباد و حسن آباد، فنس کشی قبرستان روستای سبز، اجرای رفوژ و ترمیم پل عرضی و زیرسازی خیابان سیلوی روستای اسلام آباد و زیرسازی، آسفالت و لکه گیری خیابان اصلی روستای طوق را از جمله پروژه های قابل افتتاح در بخش مرکزی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر عنوان نمود. 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *