چند سال با خمپاره‌ تروریست‌ها سرکردیم؛ در بسیاری از موارد نان خشک می‌خوردیم + تصاویر

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، شهرک‌های نبل و الزهرا بعد از سه سال مقاومت با دستان خالی در برابر تروریست ها هزار شهید تقدیم کرده است.

یکی از اهالی شهرک‌های نبل و الزهرا گفت: شکر خدا آزاد شدیم و خون جوانان ما به هدر نرفت و با خون شهدا به پیروزی رسیدیم و الان در جشن و شادمانی به سر می‌بریم. بعد از اینکه چند سال با گرسنگی، محاصره و خمپاره گروه‌های تروریستی سر کردیم.

یک بانوی اهل شهرک الزهرا به تسنیم گفت: شادمانی حاصل از پیروزی وصف ناپذیر است با قدرت و ایمان راسخ خود مقاومت کردیم. ما بسیار آزار دیدیم و بسیار گرسنگی کشیدیم در برخی از موارد نان خشک می‌خوردیم. زخمی‌هایی بودند که به دلیل کمبود دارو و تجهیزات پزشکی به شهادت رسیدند ولی اراده خداوند و ملت بر مزدوران پیروز شد.

یکی از سرشناسان در شهرک نبل گفت که کمک‌های انسانی روز گذشته وارد این دو شهرک شده و افراد مریض و معلول از شهر خارج شدند و افزود که ما به کمک‌های بیشتری نیاز داریم. کمک‌هایی که روز گذشته وارد شد تنها ۵ هزار خانواده را پوشش می‌دهد ولی تعداد کل خانواده‌ها ۷ هزار خانه وار هستند. گروه های مسلح همچنان شهرک های نبل و الزهرا را از سمت منطقه عندان واقع در جنوب الزهرا با استفاده از موشک های گراد هدف قرار می دهند. اهالی این دو شهرک در حال بهبود اوضاع مدارس تخریب شده هستند.

کودکان این دو شهرک نیز خوشحالی فراوان خود را از ورود نیروهای ارتش اعلام کردند و ابراز امید واری کردند که کودکان دو شهرک فوعه و کفریا نیز به زودی آزاد شوند.

در همین رابطه در طول محاصره شهرک‌های نبل و الزهرا شهرک عفرین که دارای اکثریت کرد است تنها پناه گاه اهالی این دو شهرک بودند و از طریق آن برخی از مواد غذایی و دارویی وارد می شد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *