کسب مدال طلای مسابقات مهارت کشور توسط دانش آموز میانه ای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا سیابانی افزود: سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در راستای تحقق راهبرد حضور موثر در عرصه های بین المللی به عنوان عضو سازمان جهانی مهارت ( wsi ) مسابقات ملی مهارت را هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور استعدادهای برتر مهارتی که عمدتا جوانان زیر ۲۱ سال هستند برگزار و هر ۲ سال یکبار برگزیدگان مسابقات ملی را به مسابقات جهانی اعزام می نماید .

محمدرضا سیابانی افزود: در سال جاری نیز مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات ملی مهارت از ۱۱ لغایت ۱۴ بهمن ماه در استان البرز برگزار شد که شرکت کنندگان استان آذربایجان شرقی در ۲۱ رشته مهارتی از جمله نقاشی خودرو برگزار گردید که در این رشته آقای سعید عبداللهی کارآموز شهرستان میانه توانست با قدرت تمام مهارت خود را به عرصه نمایش گذاشته و مدال طلای این رشته را از آن خود نموده و مدال خود را از دستان مقام عالی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی دریافت نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی این موفقیت را به همه هم استانی های عزیز به خصوص اهالی شریف شهرستان میانه تبریک گفته و برای این جوان در عرصه های دیگر زندگی آرزوی موفقیت نمود.

وی گفت : بالطبع حضور جوانان شهرستانی و بروز استعداهای نهفته آنان از دیگر اهداف مسابقات ملی مهارت می باشد زیرا که نگاه این رقابت ملی کشف همه استعدادها از همه نقاط کشور می باشد.

وی بیان داشت: برترین های این رقابت ها در قالب تیم ملی مهارت به اردوهای آماده سازی جهت حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در ۲۰۱۷ میلادی در ابوظبی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

سیابانی، تصریح نمود: مسابقات جهانی مهارت پیشینه ای بیش از ۵۰ سال دارد که در ایران، سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد فضای رقابتی بین جوانان و نیز بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای در کنار ارتقاء استانداردهای مهارتی؛ مسابقات ملی را به صورت سالیانه برگزار می کند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *