بهره برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز

به گزارش میانا به نقل از آناج، بیمارستان کودکان سرطانی تبریز با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی و مسئولین استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وزیر بهداشت و درمان در مراسم بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه کمک های شورای شهر و شهرداری تبریز در ساخت ابنیه های بهداشتی بسیار مفید بوده است افزود: این اقدام ها نشان دهنده آن است که نباید به شهرداری ها به چشم یک کارگاه عمرانی نگاه کرد.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بررسی سوابق شورای شهر و شهرداری تبریز نشان از آن دارد که این ارگان ها قدم های بسیار مهمی را در حوزه های اجتماعی برداشته اند.

وی خطاب به پزشکان شاغل در بیمارستان کودکان سرطانی گفت: از امروز این امکانات در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شک نکنید که روپوش های سفیدتان از بزرگ ترین توفیقات خداوند نسبت به شماست.

وی وضعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را عالی عنوان کرد و افزود: این دانشگاه در طول ماه های اخیر پیشرفت های زیادی داشته و جایگاه ویژه ای در منطقه را به خود اختصاص داده است.

وزیر بهداشت و درمان در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حوزه زیرساخت ها در مقایسه با مناطق دیگر پیشرفت های بسیار اساسی داشته است.

گفتنی است مرکز آموزشی و درمانی کودکان تبریز به عنوان مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال زیر ۱۴ سال در شمالغرب کشور فعالیت می کند و بخش های مختلف جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ICU مراقبت های ویژه نوزادان و اطفال، داخلی، گوارش، کلیه، ارولوژی، بخش های عفونی، نوزادان، انکولوژی (خون)، آلرژی، غدد و داخلی قلب و عروق  و همچنین درمانگاه های تخصصی هموفیلی، تالاسمی و شیمی درمانی و درمانگاه های فوق تخصصی در این مرکز فعال است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *