مخالف واگذاری فولاد نیستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نقد و نقادی را لازمه حیات سالم دانست و گفت : نقد و نقادی نباید با غرض ورزی باشد بلکه باید منصفانه، سازنده و بازگو کننده واقعیت ها باشد .
'محمدعلی مددی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اگر مسوولان می خواهند از مسیر درست منحرف نشوند باید معتقد به نقد باشند زیرا در جامعه بسته انحرافات جزئی که بازگو و اصلاح نشود به آتش زیرخاکستر تبدیل شده و تملق و چاپلوسی رونق می یابد.

وی با بیان عملکرد خود برای پیگیری مسائل شهرستان، گفت: مرکز صدور گواهینامه رانندگی بین المللی پایه یک و دو، صدور پلاک ترانزیت تمامی خودروها ، صدور سند مالکیت ترانزیت و صدور کارت عضویت جهانگردی برای اولین بار در میانه دایر شده که شهروندان برای انجام امور فوق مجبور به عزیمت به دیگر شهرها نیستند .

مددی از بازسازی بیمارستان امام خمینی میانه با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و افزود: عملیات بازسازی بیمارستان در حال اجراست که تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

وی همچنین گفت: بانک صنعت و معدن آماده بهره برداری بوده و خانه مهر بازنشستگان فرهنگی، هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

مددی با بیان اینکه مردم میانه از مشکل آب شرب سالهاست که در رنج و فشارهستند، افزود: انتقال آب از سد گرمی چای به میانه نیازمند 540 میلیارد ریال اعتبار است و مبلغی که برای این کار در سال جاری تخصیص یافت تنها 18 میلیارد ریال بود که در این راستا سرمایه گذار بخش خصوصی با مشارکت 85 درصدی طرح را اجرا می کند .

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به اینکه بحث گازرسانی در شهرستان میانه به کندی انجام می شد به طوریکه تا دو سال اخیر 26 درصد بود، گفت: با پیگیریهای انجام شده و گازرسانی به روستاهای شهرستان این رقم تا پایان سال جاری به 73 درصد می رسد .

وی در مورد واگذاری فولاد آذربایجان به بخش خصوصی اظهارکرد: مخالف واگذاری نیستم اما واگذاری نباید با تعدیل و یا حذف نیرو باشد زیرا میزان بیکاری در شهرستان از رشد بالایی برخوردار است .

مددی همچنین با بیان اینکه راه آهن میانه – تبریز با توجه به محدودیت منابع دولتی نیازمند فاینانس بود از اتمام مراحل فاینانس خبر داد و افزود: راه آهن دوخطه میانه – تبریز به زودی تکمیل شده و با سرعت 160 کیلومتر در ساعت زمان سفر به تبریز را برای مسافران به یک ساعت کاهش می دهد .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *