فال روز سه شنبه 20 آبان 1393

پیشگویی روزانه برای روز سه شنبه

امروز ستاره ها و سیاره ها طوری قرار گرفته اند که فعل و انفعالاتشان نشان دهنده یک اتفاق خاص بر احساسات و سلامت جسمانی شما خواهد بود که اتفاق چیز خاصی جز امری مثبت نخواهد بود. شما امروز احساسات معنوی خیلی قوی ای خواهید داشت و مانند آب میوه های طبیعی پر انرژی خواهد بود.

فروردین:

ستاره ها قصد دارند کمی شما را به لرزه دربیاورند. دیروز شما در آینده خود زندگی می کردید اما امروز آماده هستید تا به گذشته خود پرش کنید. امروز به فراموش کردن خاطرات عاطفی خود خواهید پرداخت و نگاه تازه ای به برخی از جنبه های زندگی خود پیدا خواهید کرد.

اردیبهشت:

امروز پنهان شدن شخصیت تزلزل ناپذیر تان، پشت حساسیت و رفتارهای نرم خارجی شما قابل توجه خواهد بود. متولدین خانم اردیبهشتی امروز مانند گربه، چنگال های تیز خود را پشت بالش مخملی خود پنهان کرده تا به علاقه دیگران دست یابند. امروز زمان خوبی برای تعامل های فردی خواهد بود.

خرداد:

جو و محیط اطراف شما طوری پایدار خواهد شد که تاثیرات مثبتی بر روی سلامتی و سطح انرژی شما خواهد داشت. ریتم کاری معمول شما همراه خواهد شد که در نهایت به بازیابی جو عاطفی تان کمک خواهد کرد. امروز پاسخی برای سوال هایتان خواهید یافت و قادر به تعریف اهدافتان خواهید شد.

تیر:

تیرماهی ها امروز می توانند به پیش بروند و احساس شادی در باره خوش شانسی خود خواهند داشت. شروع کارهایتان در صبح خیلی زود باعث فراهم شدن شرایط فوق العاده ای برای بهبود اعتبار و شهرت تان، گسترش دایره اجتماعی، تقویت روابط شخصی خواهد شد و برای همکاری های تجاری یا خلاقانه در حال شکل گرفتن هستند.

مرداد:

مردادی ها اگر امروز پرخاشگری های خود را به کناری بگذارند و ذهن خود را در راه درست قرار دهند، به هرچیزی که می خواهند دست می یابند. سعی کنید هم سخن خود را بفهید و بدانید که کی باید وی را به مهربانی ذاتی اش دعوت کنید. امروز برای مشاوره های خصوصی (مالی،روانشناسی) خواهد بود.

شهریور:

امروز بین شما واطرافیان تان نظم و تناسب برقرار خواهد شد. خوب یا بدن بودن آن نیز به تصمیم شما بستگی دارد. امروز شما می توانید باعث احساس آرامش کاملا خوبی در دیگران شوید؛ از طریق درک خواسته های دیگران در مرزهای ارتباط افکار با یکدیگر. فقط به خاطر داشته باشید، همچنین دیگران می توانند از طریق شما ببینند…

مهر:

اگر بتوانید مفاهیم پایه ای روانشناسی موقعیت را بفهمید، تعهدات شما شانس های بیشتری برای موفقیت خواهد داشت. خیلی از مهرماهی ها مجبور به انجام همزمان چند کار خواهند شد(کمک کردن به دو یا چند مشتری، اداره شعبات مختلف شرکت و ساماندهی پروژه هایتان).

آبان:

امروز روز فوق العاده ای برای انجام پروژه های خلاقانه ای که می تواند به شما کمک کند فردیت خود را بیان و آرزوهای خود را بفهمید، می باشد. همچنین روز خوبی مکاتبات، کار بر روی فعالیت های تبلیغاتی بازاریابی، نواختن موسیقی، نقاشی و خواندن یا نوشتن می باشد. موضوعات عاشقانه منبع شادی های بی حد و حصر شما خواهد بود.

آذر:

سازش شرط اصلی نظم و آرامش در خانه می باشد. نسبت به دیگران و خودتان، کمی با ملاحظه تر رفتار کنید؛ هدیه های کوچکی برای شخصی صمیمی و نزدیک تان آماده کنید و برای سازش آماده شوید. روز خوبی است تا به دنبال یک مشاوره با روانشناس، وکیل حقوقی یا دلال معاملات ملکی خواهد بود.

دی:

دی ماهی ها مخصوصا خانم ها، می توانند با امنیت به پیش بروند و جذابیت خود را به کار گیرند. بهتر است کمی نرمش، انعطاف پذیری و رمز آلود بودن نیز به آن اضافه نمایید. به دیگران دانش و بینش و میزان آگاهی خود و همچنین اینکه واقعا چه کسی را ترجیح می دهید، را آشکار نکنید.

بهمن:

امروز روز خوبی برای خرید کردن است. مخصوصا اگر یک لیست خرید به همراه داشته باشید. ممکن است در نهایت متوجه اینکه واقعا چه چیزی نیاز دارید، شوید و خود را همراه با پول هایتان درحال برآورده کردن آرزوهایتان بیابید. کسانی که به موسیقی و سینما علاقه مند هستند، قادر به تهیه ی محصولات با کیفیت صدا و تصویر در این زمینه ها نخواهند بود.

اسفند:

اسفندی ها امروز تقریبا در همه زمینه ها موفق عمل خواهند کرد. البته فعالیت هایی که باعث پرخاشگری و چشم و هم چشمی می شوند، استثنا هستند. امروز روز خوبی است تا استعداد های خود را به نمایش بگذارید. شما خود را از جنبه خاص خود به عنوان یک مشاور، درمان کننده، واسطه یا امین نشان خواهید داد.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *